امام جمعه کرمان: اعتماد عمومی جامعه به پست در دیگر دستگاه ها نهادینه سازی شود


نماینده ولی فقیه در استان کرمان: از اعتماد و اطمینانی که به مجموعه پست است در جامعه استفاده مناسب شود. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در جریان دیدار با مدیران حوزه ارتباطات استان که به مناسبت روز جهانی ارتباطات برگزار شد گفت: کارکنان پست امین و متعهد...

امام جمعه کرمان: اعتماد عمومی جامعه به پست در دیگر دستگاه ها نهادینه سازی شود
نماینده ولی فقیه در استان کرمان: از اعتماد و اطمینانی که به مجموعه پست است در جامعه استفاده مناسب شود.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در جریان دیدار با مدیران حوزه ارتباطات استان که به مناسبت روز جهانی ارتباطات برگزار شد گفت: کارکنان پست امین و متعهد به مردم هستند و می توان به عنوان الگو این اخلاق حسنه را در همه اقشار جامعه توسعه داد.
وی از پست به عنوان سازمانی با قدمت طولانی یاد کرد و گفت: مردم بدون دغدغه وسایل و اشیاء قیمتی و با ارزش خود را به پست می سپارند و امانتداری در این سازمان امری نهادینه شده است.
وی خواستار تحول در شبکه پستی متناسب با نیازهای فعلی مردم شد و گفت: با توجه به رشد علم و تکنولوژی در جامعه کنونی و پیشرفت صنعت ارتباطات، پست باید پیشگام ارائه خدمات جدید پستی در کشور باشد و این خدمات به سهولت و سریع در اختیار مردم قرار گیرد .
در ابتدای این دیدار نیز علیرضا اکبری مدیر کل پست استان کرمان، گزارشی از وضعیت عملکرد پست استان و معرفی خدمات نوین پستی از جمله پروژه اقتصاد مقاومتی GNAF برای حاضران ارائه داد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونگی استخراج فلزات توسط انسان ها در زمان گذشته