کشته شدن 3 عضو پاکستانی طالبان در فراه


کشته شدن 3 عضو پاکستانی طالبان در فراه

سخنگوی دفتر مطبوعاتی ارتش حوزه غرب افغانستان گفت: در عملیات‌های ویژه کماندوهای ارتش و دیگر نیروهای پلیس در فراه پس از سرکوب طالبان، 3 عضو پاکستانی این گروه نیز در میان کشته شدگان...

«محمد عارف رضایی» مسوول دفتر مطبوعاتی پایگاه ارتش در حوزه غرب افغانستان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: شب گذشته در عملیات مشترک نیروهای ویژه کماندوی پلیس، امنیت ملی در منطقه سیاه جنگل شهرستان بالابلوک ولایت فراه با گروه طالبان درگیر شده که تلفات زیادی به طالبان وارد شده است.

وی افزود: در این درگیری 3 عضو پاکستانی طالبان کشته شده و 2 تن دیگر از نیروهای طالبان بازداشت شدند. همچنین مقادیر زیادی تجهیزات جنگی و مهمات نیز به دست نیروهای امنیتی افتاد.

رضایی خاطرنشان کرد: در این عملیات علاوه بر وارد شدن تلفات به طالبان، 2 پایگاه مهم ناصر مجاهد و ملاسراجی از فرماندهان مشهور طالبان در فراه تخریب و از بین رفت.

به گزارش فارس، ولایت فراه پس از آنکه، ناامنی‌ها دوباره در آن در حال افزایش است و در حال حاضر تنها امنیت در کمربند امنیتی آن خلاصه شده است و شهرستان‌های ان ناامن و ناآرام است، هراز گاهی عملیات‌های نظامی بر مواضع طالبان از سوی نیروهای امنیتی صورت می‌گیرد اما این عملیات‌ها به گفته شورای ولایتی فراه کافی نیست و باید گسترده‌تر باشد.

/انتهای پیام/

کشته شدن 3 عضو پاکستانی طالبان در فراه
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟