آماده‌باش فرماندار چگنی به مدیران ستاد بحران


آماده‌باش فرماندار چگنی به مدیران ستاد بحران

فرماندار شهرستان چگنی در جلسه اطفا حریق چگنی گفت : مدیران عضو بحران شهرستان که عضو ستاد اطفاء حریق نیز می باشند بایستی در صورت بروز حریق با تمام توان و امکانات، آمادگی لازم را داشته باشند .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، ترابی نژاد با تشکر از مردم فهیم ، خوب و متمدن شهرستان چگنی که با نهایت دقت مانع از آتش سوزی در مراتع و جنگل ها در سال 97 شدند خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال آینده نیز با دقت نظر بیشتری این مهم را انجام داده و خادمین خود را یاری نمایند تا منابع طبیعی و محیط زیست بهتری داشته باشیم .

در ادامه ساتیاروند معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان لرستان نیز از حضور فعال و همکاری کلیه مدیران با منابع طبیعی شهرستان تشکر کرد و اظهار داشت : امیدواریم امسال نیز این همکاری را داشته باشند .

اقدامات موثر در پیشگیری از حریق

در پایان مراد زارعی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چگنی به علل و عوامل آتش سوزی در جنگل ها اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جاری اقدامات موثری را در پیشگیری از حریق در سطح شهرستان از جمله احداث آتش بُر در کانون های بحران ، شناسایی کانونهای دوازده‌گانه بحرانی در سطح شهرستان ، آماده کردن وسایل و امکانات و ادوات اطفاء حریق ، به کارگیری دیده‌بان و سایر اقدامات پیشگیری و مهار حریق را انجام داده ایم

46

کد خبر 1264710

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نفرات برتر کنکور از رمز موفقیت خود می گویند