دانلود سریال Les Misérables بینوایان با زیرنویس فارسی

دانلود سریال Les Misérables ، دانلود سریال تبصره ۲۲ , دانلود سریال خارجی , دانلود سریال

قسمت 1 تا 6 اضافه شد

همراه با پخش آنلاین

کیفیت Full HD 1080p – HD 720p – سانسور شده

دانلود سریال Les Misérables بینوایان با زیرنویس فارسی

این سریال زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 7.8/10

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

محصول: آمریکا دانلود سریال تبصره ۲۲

موضوع: تاریخی | درام

کارگردان: تام ساکنلند

ستارگان : آدل اختر، دیوید اویلوو، دومینیک غرب

زبان: انگلیسی (زیرنویس فارسی)

مدت زمان: هر قسمت میانگین 60 دقیقه

سال تولید: 2019

تاریخ انتشار: 2019

درباره سریال:

«بینوایان» مینی‌سریالی درام، تاریخی و عاشقانه، محصول مشترک کمپانی‌های «بی‌بی‌سی استودیوز»، «لوک‌اوت پوینت» و «سی‌.زد‌.ای‌.آر» است که از دسامبر ۲۰۱۸ تا فوریه ۲۰۱۹ از شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی وان» پخش شده و بازیگرانی چون «لی‌لی کالینز»، «دومینیک وست»، «الیویا کلمن»، «دیوید اویلوو»، «الی بمبر»، «جانی فلین»، «جاش اوکانر» و «ارین کلیمن» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این مینی‌سریال که با اقتباس از رمان مشهور «بینوایان» به قلم «ویکتور هوگو» ساخته شده، نقد‌های مثبتی را از سوی بسیاری از منتقدان دریافت کرده‌است. «الکساندرا پولارد» منتقد روزنامه «ایندیپندنت»، هنرنمایی «لی‌لی کالینز» در این مینی‌سریال را مورد ستایش قرار داده و خاطر نشان کرده که این بازیگر بریتانیایی، با اقتدار و با ظرافت در نقش خود ظاهر شده‌است.

داستان سریال:

یک برداشت حماسی از رمان معروف بینوایان هوگو که در جنگ فرانسه اتفاق می افتد. داستان پیرامون مردی به نام ژان وال‌ژان می باشد که از دست بازرسی به نام جوارت فرار می کند.مردی به نام «ژان والژان» که به دلیل ارتکاب یک جرم ناچیز، چندین سال از عمر خود را پشت میله‌های زندان سپری کرده‌، پس از آزادی درگیر ماجراهایی می‌شود که…

لینک های دانلود سریال Les Misérables بینوایان با زیرنویس فارسی
فصل : اول کیفیت : 1080p - 720p مشاهده لینک ها قسمت 01زبان : زیرنویس فارسی دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p قسمت 02زبان : زیرنویس فارسی دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p قسمت 03زبان : زیرنویس فارسی دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p قسمت 04زبان : زیرنویس فارسی دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p قسمت 05زبان : زیرنویس فارسی دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p قسمت 06زبان : زیرنویس فارسی دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .