جام ششم برای لک‌لک‌ها/ کلوپ بالاخره با لیورپول جام گرفت


لیورپول با غلبه بر تاتنهام برای ششمین بار فاتح رقابت‌های لیگ قهرمانان شد تا یورگن کلوپ بالاخره با این تیم به نخستین جام برسد.

جام ششم برای لک‌لک‌ها/ کلوپ بالاخره با لیورپول جام گرفت

لیورپول در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف تاتنهام رفت و در پایان موفق شد با 2 گل از سد دیگر تیم انگلیسی گذشته و برای ششمین بار فاتح این مسابقات شود.

سرنوشت بازی در همان ثانیه 20 تغییر کرد. برخورد توپ به دست سیسوکو یک ضربه پنالتی برای لیورپول به همراه داشت که محمد صلاح آنرا به گل نخست تیمش تبدیل کرد. در ادامه حملات تاتنهام منجر به گل نشد و حتی ورود لوکاس مورا که در نیمه نهایی با نمایشی عالی برتری تیمش برابر سیتی را رقم زده بود و در این بازی نیمکت‌نشین شده بود هم نتوانست کمکی به شاگردان پوچتینو کند. اما در سوی مقابل دیووک اوریگی که برابر بارسا درخشیده بود دقایقی پس از ورودش به زمین و در دقیقه 87 گل دومی قرمزهای آنفیلد را به ثمر رساند تا این تیم بر بام فوتبال اروپا بایستد.

این ششمین قهرمانی قرمزها در اروپا بود و با این جام آنها خود را از بایرن مونیخ و بارسا که 5 قهرمانی داشتند جدا کرده و پشت سر رئال مادرید و میلان به عنوان سومین تیم پرافتخار این تورنمنت قرار گرفتند.

جام ششم برای لک‌لک‌ها/ کلوپ بالاخره با لیورپول جام گرفت---

محمد صلاح در پایان این دیدار با کنایه‌ای درباره مصدومیت سال گذشته‌اش در فینال که با خطای سرخیو راموس حاصل شد، گفت: خیلی خوشحالم که در دومین فینال پیاپی حضور دارم و این بار توانستم 90 دقیقه کامل بازی کنم! سال قبل نمایش خیلی خوبی از لحاظ فردی نداشتیم اما الان دیگر این مهم نیست.

الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول نیز به خبرنگاران گفت: نمی‌توانم در قالب کلمات توضیح دهم که چه اتفاقی افتاده است. در این فصل بیش از هر تیمی شایسته قهرمانی بودیم. همه حریفان پیش رویمان را مغلوب کردیم و نشان دادیم که می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم. من فقط یک پسر بچه لیورپولی هستم که رویایش به حقیقت پیوست.

دیووک اوریگی نیز در پایان دیدار گفت: بالاخره انجامش دادیم. خوشحالم که کار خودم را به خوبی انجام دادم. البته همه بازیکنان تیم سخت تلاش کردند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتقال امباپه به رئال منطقی بود/ برای توپ طلا و چمپیونزلیگ باید به رئال رفت