ارتقای شاخص‌های پژوهش دانشگاه فرهنگیان/ تخصیص اعتبارات پژوهشی وابسته به دانشگاه است


ارتقای شاخص‌های پژوهش دانشگاه فرهنگیان/ تخصیص اعتبارات پژوهشی وابسته به دانشگاه است

طاهری‌نیا گفت: در حوزه فعالیت‌های پژوهشی پیشرفت‌هایی در حوزه شاخص‌های پژوهشی داشتیم، اما باید در بخش اعتبارات توجه بیشتری به پژوهش شود.

ارتقای شاخص‌های پژوهش دانشگاه فرهنگیان/ تخصیص اعتبارات پژوهشی وابسته به دانشگاه استعلی‌باقر طاهری‌نیا معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیداری که با منصور غلامی وزیر علوم داشت، اظهار کرد: وزیر علوم ضمن بررسی و بازدید از دستاورد‌های پژوهشی دانشگاه و رویکرد پژوهش محوری این دانشگاه ماموریت گرا تاکید کرد.
وی ادامه داد: حفظ و ارتقای کیفیت در حوزه آموزشی و پژوهشی از دیگر مواردی بود که مورد تاکید وزیر علوم قرار گرفت همچنین توسعه کمی در کنار توسعه کیفی باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی انجام شده در دانشگاه و برنامه ریزی برای دوره‌های آتی این دانشگاه اظهار کرد: برای اطلاع جامعه و مسئولان مرتبط با حوزه آموزش عالی لازم است تا گزارش‌هایی نسبت به عملکرد این شورا اعلام شود و البته این گزارش مبتنی بر شاخص‌های در نظر گرفته شده برای فعالیت‌های پژوهشی باشد.
طاهری نیا با اشاره به بهبود شاخص‌های پژوهشی دانشگاه بیان کرد: در حوزه پژوهشی تعامل خوبی با وزارت علوم داریم بر همین اساس انتشار نشریات علمی همراهی وزارتخانه را شاهد هستیم.
وی اظهار کرد: در حوزه اعتبارات پژوهشی هم باید دانشگاه توجهی به تخصیص اعتبارات داشته باشد و این موضوع از حوزه وظایف وزارت علوم خارج است، اما در تعاملات با وزارتخانه ضمن همراهی لازم در جشنواره‌ها جزء دانشگاه‌های موفق بودیم.
انتهای پیام/

وضعیت پژوهشی دانشگاه فرهنگیان از منظر شاخص‌های استاندارد


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراحل ثبت‌نام مشارکت‌کنندگان اینوتکس 2024