بسته خبری/تیم سابق ویلموتس در صدر، تیم فعلی ویلموتس بیستم رنکینگ


سردار 17 میلیون یورویی شد

با اعلام سایت ترانسفر مارکت ارزش سردار آزمون به 17 میلیون یورو افزایش یافته و در میان بازیکنان ایرانی گرانقیمت‌ترین بازیکن محسوب می‌شود.وی موفق شد علیرضا جهانبخش را که ارزشی 15 میلیون یورویی دارد پشت سر بگذارد و گرانترین بازیکن تیم ملی ایران لقب بگیرد.

ویلموتس در اردوی نوجوانان

ردوی انتخابی تیم ملی فوتبال نوجوانان از روز شنبه ۱۸ خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال به سرمربیگری حسین عبدی در حال برگزاری است.عصر پنجشنبه و با شروع تمرین نوجوانان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه مارک ویلموتس، سرمربی و وحید هاشمیان، مربی تیم ملی در این تمرین حضور یافته و دقایقی را با بازیکنان و کادر فنی به گفت‌و‌گو پرداختند.

نعمتی در سبد خرید پرسپولیس

علی نعمتی مدافع تیم پدیده شهرخودرو مد نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و مذاکراتی هم برای جذب این بازیکن انجام شده است.این بازیکن فصل موفقی را با تیم پدیده پشت سر گذاشت و با این تیم سهمیه آسیایی به دست آورد و روند مذاکرات با این بازیکن کماکان در جریان است.

جدایی عقیلی از تیم جوانان

هادی عقیلی که به عنوان دستیار اکبر پورموسوی در تیم فوتبال جوانان ایران فعالیت می‌کرد، از سمت خود کناره‌گیری کرد.وی پس از پایان تورنمنت روسیه که تیم ایران در آن به عنوان ششمی رسید کناره‌گیری‌اش را از تیم اعلام کرد. اگر چه شایعاتی درباره حضور عقیلی در تیم امید به عنوان دستیار فرهاد مجیدی مطرح شده اما تا این لحظه چنین پیشنهادی به وی داده نشده است.بازیکن پیشین سپاهان از صحبت در این باره خودداری کرد.

تیم سابق ویلموتس در صدر، تیم فعلی ویلموتس بیستم رنکینگ

فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) رده بندی جدید تیم های ملی جهان را اعلام کرد که تیم ملی کشورمان با هدایت مارک ویلموتس با صعود یک پله ای در رده بیستم جهان و اول آسیا ایستاد رده بندی 10 تیم ملی برتر فوتبال جهان به این قرار است:1- بلژیک، 2- فرانسه،3- برزیل ،4- انگلیس ،5- پرتغال ،6- کرواسی ،7- اسپانیا ،8- اروگوئه،9- سوئیس ،10- دانمارک.همچنین رده بندی 5 تیم اول آسیا به این قرار است:1- ایران ،2- ژاپن ،3- کره جنوبی ،4- استرالیا ،5- قطر.

منصوریان در صدر مربیان ایرانی

علیرضا منصوریان همانند دو ماه اخیر، در حال حاضر با ۲۲۹۰ امتیاز در رده اول رنکینگ سایت ClubWorldRanking در بین مربیان فوتبال ایران و در جایگاه ۲۵۳ مربیان دنیا قرار دارد. س از او، امیر قلعه نویی با ۸۸۸ امتیاز، یحیی گل‌محمدی با ۸۱۶ امتیاز، علی دایی با ۶۳۰ امتیاز و فرهاد مجیدی با ۵۹۲ امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم مربیان ایرانی در سایت ClubWorldRanking قرار دارند.

1



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وزن کشی در مسابقات بین‌المللی جام موحد