احیای 45 واحد تولیدی راکد و مشکل دار در آذربایجان غربی


احیای 45 واحد تولیدی راکد و مشکل دار در آذربایجان غربی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 45 واحد راکد و مشکل دار استان به چرخه تولید بازگردانده شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد دهقان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی ها و پیگیری های انجام شده توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تا کنون موانع و مشکلات 45 واحد راکد و مشکل دار رفع و به چرخه تولید باز گردانده شدند.

وی همچنین افزود: در سال گذشته مبلغ 2 هزارو 62 میلیارد ریال تسهیلات برای 143 واحد توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پرداخت گردید.

دهقان در ادامه بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته جهت رفع موانع واحد های تولیدی صنعتی استان تعداد3 هزار و 535 موقعیت شغلی ایجاد و یا حفظ شد.

وی در خصوص اقدامات این کارگروه در 2 ماهه امسال عنوان کرد: در طول 2 ماهه اول امسال مبلغ 223 میلیارد ریال برای مرتفع ساختن مشکلات 9 واحد صنعتی تولیدی جهت حفظ یا ایجاد تعداد 164 موقعیت شغلی پرداخت گردید.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: هم اکنون در استان تعداد 2 هزار و 336 واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری 55 هزار و 413 میلیارد ریال و با ایجاد 59 هزار و 671 فرصت شغلی پایدار در حال فعالیت می باشند.

دهقان در خصوص طرحهای در دست اقدام استان نیز بیان کرد: تعداد یک هزار و 405 طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری 111 هزار و 366 میلیارد ریال در حال اجرا هستند که با به بهره برداری رسیدن این طرحهای صنعتی برای 39 هزار و 133 نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.



انتهای پیام انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟