لیگ ملت های والیبال از ارومیه تا اردبیل


لیگ ملت های والیبال از ارومیه تا اردبیل

ارومیه- ایرنا- لیگ ملت های والیبال در حالی از فردا/جمعه/ وارد هفته چهارم خود می شود که تیم ملی ایران در هفته سوم این مسابقات با حمایت تماشاگران پرشور ارومیه ای، سه پیروزی دلچسب مقابل تیم های مطرح کانادا، روسیه و لهستان کسب کرد.

به گزارش ایرنا هفته چهارم مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان از فردا / ‏جمعه ۳۱ خرداد ماه / ‏ تا روز یکشنبه دوم تیرماه به مدت سه روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری «حسین رضازاده» اردبیل با حضور تیم‌های ایران، استرالیا، پرتغال و فرانسه آغاز می‌شود؛ ‬ تیم ملی ایران روز جمعه ۳۱ خرداد با پرتغال، شنبه اول تیر با استرالیا و یکشنبه دوم تیر با فرانسه بازی می‌کند و طبق برنامه زمان بندی شده هر سه بازی تیم ملی ساعت ۱۸.۳۰ برگزار می‌شود.

بر اساس پیش بینی کارشناسان تیم ملی ایران در هفته چهارم کارسختی مقابل حریفان ندارد و در این میان تیم ملی فرانسه را نسبت به ۲ حریف دیگر قدرتمندتر می‌دانند.

تیم ملی فرانسه هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و تیم‌های پرتغال و استرالیا هر کدام با ۷ امتیاز در رده‌های دوازدهم و پانزدهم جای گرفته اند.

ملی‌پوشان ایران در صورت پیروزی در ۲ یا سه بازی از ۶ بازی باقی مانده هفته‌های چهارم و پنجم، صعود خود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را قطعی می‌کنند.

امسال بزرگان والیبال جهان در مسابقات لیگ ملت‌های جهان حضور دارند و تیم ملی والیبال ایران تا پایان هفته سوم با تلاش بازیکنان و حمایت‌های مردم و مسئولان درخشش خیره کننده‌ای داشتند و موفق به شکست دادن قدرت‌های والیبال جهان شدند.

تیم ملی والیبال ایران / ‏یکشنبه / ‏گذشته در آخرین مسابقه از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه به مصاف روسیه رفت و در حضور بیش از هشت هزار تماشاگر مشتاق و با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد؛ ایران با نتیجه‌ای که مقابل روسیه کسب کرد، با ۸ برد از ۹ مسابقه و به دست آوردن ۲۴ امتیاز، هفته سوم مسابقات را با حضور در صدر جدول رده‌بندی به پایان برد.

به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران بدون اینکه هیچ شکستی در ارومیه متحمل شود از این شهر به اردبیل رفته است تا مسابقات هفته چهارم را از ۳۱ خرداد تا ۲ تیر ماه برگزار کند.

۱۶ تیم حاضر در لیگ ملت‌های والیبال به صورت دوره‌ای به مصاف هم می‌روند و در پایان مرحله مقدماتی، پنج تیم برتر به همراه آمریکا (میزبان مرحله نهایی) راهی دور بعد می‌شوند.

صدرنشینی و درخشش بازیکنان تیم ملی ایران در رقابت‌های امسال شرایط بسیار خوبی برای صعود این تیم به جمع ۶ تیم فراهم کرده است.

امسال سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور چهار بازیکن ارومیه‌ای حاضر در ترکیب اصلی تیم ملی والیبال ایران هستند.

۷۱۵۶/‏۳۰۷۲


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


جشن خردادگان یا خرداد روز چیست؟