مرکز جامع صیانت از معتادین متجاهر لرستان به بهره‌برداری می‌رسد


مرکز جامع صیانت از معتادین متجاهر لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر لرستان از آمادگی سپاه استان جهت بهره برداری از مرکز جامع صیانت از معتادین متجاهر استان تا یکماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار مرتضی کشکولی در این رابطه گفت: ساخت مرکز صیانت از معتادین متجاهر استان با برآورد اولیه ۳۸ میلیارد ریال آغاز گردید که ۲۵ میلیارد ریال آن تصویب و تاکنون مبلغ ۲ میلیارد ریال آن تخصیص و هزینه گردیده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه ساخت مرکز مراحل پایانی خود را می گذراند اظهار امیدواری کرد به شرط همکاری و مشارکت سایر دستگاههای خدمات رسان ، این مرکز تا یکماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر در مرکز

سردار کشکولی در ادامه با اشاره به ظرفیت پذیرش درمرکز گفت: ظرفیت اسمی که برآورد شده تا سقف ۳۰۰ نفر را می توان در مرکز پذیرش و کار درمان آنها را دنبال نمود.

فرمانده سپاه استان با تاکید بر حرفه آموزی معتادین تصریح کرد: با همکاری سایر دستگاهها قصد داریم شرایط حرفه آموزی معتادین را در حین درمان در این مرکز دایر کنیم که افرادی که بهبود یافتند با فراگیری حرفه ای و دریافت تسهیلات بتوانند بدنبال کسب و کار و کسب درآمد سوق پیدا کنند.

ایشان ادامه داد: جهت حرفه آموزی، ورزش و مسائل درمانی ، امکانات و سوله های موجود را در اختیار ادارات مربوطه قرار می دهیم تا با تجهیز امکانات و نیروی انسانی متخصص هم در حوزه ورزش و آموزش فنی حرفه ای و پزشکی کمک حال معتادین باشیم.

تاکید بر همکاری دستگاههای خدمات رسان

سردار کشکولی از کلیه دستگاههای خدماتی شامل: آب،برق،گاز، راه و شهرسازی و شهرداری و سازمان همیاری ها خواست تا در مهیا نمودن زیرساختهای حوزه کاری خود در این مرکز ، سپاه استان را در این امر خیر یاری کنند.

در پایان مقرر گردید سازمان بهزیستی که از متولیان سالم سازی این افراد هست با نظارت و پایش های دقیق در بهبود معتادین برنامه ها و راهکارهای عملی خود را در مرکز ارائه کند.

۴۶

کد خبر 1272734

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استفاده از شیوه های کشاورزی مدرن در بافق ضروری است