تدارک بیش از 100 عنوان برنامه از سوی آستان احمدی و محمدی ویژه دهه کرامت


تدارک بیش از 100 عنوان برنامه از سوی آستان احمدی و محمدی ویژه دهه کرامت

حجت‌الاسلام سلامی با اشاره به اجرای یکصد عنوان برنامه از سوی آ‌ستان شاهچراغ همزمان با دهه کرامت، گفت: برگزاری نشست تخصصی « شمیم رضوان»، ارائه خدمات رایگان و سلامت‌محور به زائران و تشرف پیاده هزاران زائر به این بارگاه ازجمله این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام «احمد سلامی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اعلام تدارک بیش از 100 عنوان برنامه از سوی آستان شاهچراغ برای دهه کرامت، اظهار کرد: ویژه برنامه های دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا ولادت امام رضا(ع) اجرا می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی به انجام پیاده روی بانوان احمدی از مقبره ام احمد(مادر حضرت شاهچراغ(ع)) تا حرم آن حضرت در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) اشاره کرد و افزود: با حضور این کاروان پیاده روی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) برنامه های متنوعی مولودی و سخنرانی در حرم برای بانوان اجرا می شود.

وی ادامه داد: نشست تخصصی بانوان با عنوان «شمیم رضوان» با سخنرانی خانم نیلچی‌زاده و محفل انس با قرآن ویژه بانوان هم در این بارگاه مطهر برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در شب میلاد آن حضرت(ع) در شبستان امام خمینی(ره) حرم احمد بن موسی(ع)، گفت: برای بزرگداشت روز حضرت شاهچراغ(ع) نیز برنامه سخنرانی، شب شعر، مولودی خوانی در این آستان برگزار می شود. ضمن اینکه برپایی نمایشگاه، ایستگاه صلواتی، ارائه خدمات رایگان و سلامت محور با هماهنگی شهرداری، علوم پزشکی، بسیج دانشگاهی و بسیج پزشکی به زائران و مجاوران در سالروز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) تا میلاد امام رضا(ع) از سوی این آستان همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.

حجت الاسلام سلامی اضافه کرد: تجدید میثاق ادارات و سازمان ها از سراسر شهر و استان با حضرت شاهچراغ(ع)، برپایی کارگاه آموزش تجوید قرآن کریم، ویژه برنامه «کوچ عاشقانه» که طی آن قریب به چند هزار نفر با پای پیاده از شهرستان‌های اطراف شیراز وارد این آستان مقدس شده و با ساحت مقدس این زاده پاک امام موسی الکاظم(ع) تجدید میثاق می‌کنند، از دیگر برنامه های این ایام است.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی در پایان خاطرنشان کرد: در شب ولادت حضرت معصومه(س)، شب بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) و شب ولادت امام رضا(ع) مراسم سخنرانی و مولودی خوانی برگزار می شود و تعویض پرچم حرم حضرت در این ایام، اجرای مراسم نقاره زنی، برگزاری ویژه برنامه های متنوع برای کودکان با عنوان «کودکانه»، برپایی اردوهای جهادی در مناطق محروم، دیدار تیم تخصصی کودکانه از بیمارستان های مخصوص کودکان و گلباران قبور شهدا و دیدار با خانواده شهدا نیز برای این ایام مبارک پیش بینی شده است.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم در طرح اوقات فراغت تابستانی