نتایج روز نخست بازی های والیبال قهرمانی نوجوانان کشور در گنبدکاووس


نتایج روز نخست بازی های والیبال قهرمانی نوجوانان کشور در گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - نخستین روز رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان کشور در گنبدکاووس با برگزاری چهار بازی پیگیری شد و تیم های مازندران، البرز، تهران و آذربایجان غربی موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در بازی‌های روز نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان کشور که از صبح امروز شنبه با شرکت ۱۰ تیم در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس آغاز شد، تیم‌های مازندران، البرز و تهران با نتایج مشابه سه بر صفر به ترتیب مقابل تیم‌های خوزستان، همدان و گلستان به پیروزی دست یافتند.

در بازی چهارم روز نخست این رقابت‌ها نیز که شنبه شب به پایان رسید، تیم والیبال نوجوانان آذریابجان غربی با نتیجه ۳ بر یک مقابل آذربایجان شرقی به پیروزی دست یافت.

مطابق برنامه اعلام شده از سوی برگزار کنندگان، این مسابقات فردا یکشنبه با برگزاری چهار دیدار دیگر پیگیری می‌شود و تیم‌های گیلان با همدان اولین مسابقه را صبح فردا برگزار می‌کنند و بعداز ظهر فردا نیز تیم البرز با مازندران دیدار کرده و تیم آذربایجان غربی به مصاف گلستان می‌رود و در آخرین بازی نیز دو تیم آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در ساعت ۱۹ دیدار می‌کنند.

به گزارش ایرنا، ۱۰ تیم شرکت کننده در رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان کشور که مسابقات آنان از امروز شنبه ۱۵ تیر آغاز شده و تا جمعه ۲۱ تیرماه جاری ادامه خواهد داشت، در دو گروه پنج تیمی دسته بندی شدند که در گروه A تیم‌های "مازندران، البرز، همدان، خوزستان و گیلان و در گروه B تیم‌های "گلستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران و خراسان رضوی" قرار دارند.

رشته والیبال در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس علاقه مندان بسیاری به ویژه در میان ترکمن‌ها دارد و از این شهرستان تاکنون بازیکنان و مربیان زیادی به تیم ملی راه یافتند که هم اینک فرهاد قائمی از مشهورترین آنان است.

/ ۳۰۳۹/‌۱۸۶۰


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گلستان در مسابقات آمادگی جسمانی و طناب‌کشی معلولین کم توان ذهنی کشور سوم شد