حوادث روز شنبه گلستان یک کشته و 8 زخمی داشت


حوادث روز شنبه گلستان یک کشته و 8 زخمی داشت

گرگان - ایرنا - سقوط پسر بچه‌ 10 ساله در سد محلی در شرق گلستان، واژگونی پل عابر پیاده در جاده گرگان - علی آباد کتول و تصادف زنجیره‌ای 4 خودرو در مینودشت، حوادث روز شنبه گلستان بود که منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن شدن 8 تن شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر دیروز سقوط پسر بچه ۱۰ ساله در سد محلی روستای سارجه کر گنبدکاووس به این مرکز گزارش و عوامل امداد به محل اعزام شدند که با حضور غواصان و تلاش نیروهای مردمی پس از سه ساعت تلاش پیکر بی جان این پسر پیدا و تحویل پزشکی قانونی شد.

به گفته علیرضا کمال غریبی همچنین روز گذشته پل عابر پیاده در ورودی روستای نوده ملک در شرق گرگان بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی واژگون و این جاده ترانزیتی برای دقایقی مسدود شد.

وی گفت: در این حادثه قطعاتی از پل روی یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ عبوری سقوط کرد و موجب مصدوم شدن دو سرنشین این خودرو شد که مصدومان با آمبولانس‌های هلال احمر و اورژانس را به بیمارستان منتقل شدند.

کمال غریبی همچنین از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محدوده روستای پره سو مینودشت در شرق گلستان خبر داد و گفت: در این حادثه شش نفر مصدوم شدند که چهار حادثه دیده به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا مینودشت و ۲ تن نیز به بیمارستان مطهری گنبد منتقل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس