رساندن کیف پول 4 هزار دلاری به صاحبش از سوی ماموران پلیس پایتخت


رساندن کیف پول 4 هزار دلاری به صاحبش از سوی ماموران پلیس پایتخت

عصر اعتبار- رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از اقدام قابل تحسین 2 تن از ماموران این پلیس در بازگرداندن کیف پول 50 میلیون تومانی به صاحبش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر، اظهار کرد: روز گذشته 2 تن از مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در حال انجام وظیفه در میدان سپاه تهران یک کیف مشکی رنگ را کنار خیابان مشاهده و در بررسی‌های انجام شده دریافتند کیف مذکور حاوی 40 قطعه ارز 100 دلاری، به همراه چند کارت ویزیت مرتبط با یک شرکت تجاری است.

وی افزود: از آنجا که احتمال می‌رفت مالک کیف مذکور یکی از کسبه و یا تجاری باشد که با این شرکت در ارتباط است، مأموران وظیفه شناس پلیس پایتخت با شماره‌های موجود روی کارت ویزیت تماس گرفته شد.

سردار ذوالقدری بیان داشت: مالک تلفن همراهی که مشخصاتش روی کارت ویزیت درج شده بود با شنیدن خبر پیدا شدن کیف توسط مأموران، مشخصاتی از کیف و محتویات داخل آن به مأموران ارائه کرد و اظهار داشت که بامداد همان روز کیفش را گم کرده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، تصریح کرد: با اظهارات فردی که مدعی بود مالک کیف است، آدرس و مشخصات وی دریافت و مأموران با هماهنگی‌های انجام شده در شرکت وی حضور یافته و پس از دریافت مشخصات کیف و محتویاتش و تأیید آن، کیف را به او تحویل دادند.

سردار ذوالقدری اظهار داشت: مالک کیف پول که مدیر عامل یک شرکت تجاری بود، ضمن ابراز خوشحالی از کشف کیف مفقود شده اش از حسن انجام وظیفه کارکنان پلیس پایتخت تشکر و قدردانی کرد که مراتب از سامانه 197 به پلیس گزارش شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در پایان با اشاره به اینکه پلیس امین جان و مال مردم و تأمین کننده آرامش شهروندان است، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و سامانه نظارتی 197 به صورت شبانه روزی برای رسیدگی به امور شهروندان در خصوص گزارش‌های انتظامی، ترافیکی، اجتماعی و همچنین تشکر، قدردانی، پیشنهادات و شکایات شهروندان آماده انجام وظیفه است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...