گنبدکاووس معطر به شمیم رضوی شد


گنبدکاووس معطر به شمیم رضوی شد

گنبدکاووس - ایرنا - همزمان با ایام دهه کرامت (13 تا 22 تیرماه) که مصادف با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) است، چند تن از خدام رضوی با حضور در شهر گنبدکاووس، فضای این شهر را معطر به شمیم رضوی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حضور خدام رضوی در قالب دوازدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین المللی کاروان زیر سایه خورشید از صبح امروز (دوشنبه) در گنبدکاووس با استقبال مسئولان این شهرستان در محل گلزار شهدای گمنام این شهر آغاز شد.

قرائت قرآن و سپس صلوات خاصه امام رضا (ع)، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام و تبرک پرچم رضوی از سوی حاضرین و توزیع بسته‌های تبرکی (نمک) بین آنان از جمله برنامه‌های مراسم استقبال از خدام رضوی در گنبدکاووس بود.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در گنبدکاووس در این مراسم ضمن خیرمقدم به خدام رضوی و اعضای دوازدهمین کاروان زیر سایه خورشید، گفت: حضور خدام همراه با پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در شهرها و روستاها، سبب ارتقای فرهنگی و معنوی در جامعه بالاخص در بین نسل جوان شده است.

حجت الاسلام محمدباقر مظفری افزود: برگزاری جشن دهه کرامت در دارالایتام امام سجاد (ع)، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان شهدای ۱۲ دی، بازدید از چند شرکت دانش بنیان، دیدار با خانواده شهید فرقانی، بازدید از مؤسسه مهر آفرینان جوان گنبد از سمن‌های نمونه کشوری درحوزه مشاوره و ترک اعتیاد، شرکت در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی در روستای سیل زده تکه لر، افتتاح دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در مسجد قائمیه و حضور در تفرجگاه دریاچه مصنوعی از برنامه‌های صبح و عصر امروز خدام رضوی در گنبدکاووس است.

وی اضافه کرد: دیدار با پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه سپاه، حضور در جمع مددجویان اداره زندان، شرکت در نشست علما و اساتید شیعه و اهل سنت گنبدکاووس پیرامون سیره رضوی در دانشگاه پیام نور، دیدار با اعضای هیأت خادم الائمه، شرکت در جشن دهه کرامت در روستای زابل آباد و حضور در مراسم جشن زیرسایه خورشید در امامزاده یحیی بن زید (ع) از برنامه‌های روز دوم حضور خدام رضوی در این شهرستان است.

حجت الاسلام مظفری با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی بالاخص شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: شهیدان چراغ راه هدایت جامعه به سمت عزت و افتخار هستند که همه باید پیرو راه شهیدان و پاسدار خون این عزیزان والامقام باشیم.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ گلستان درشرق این استان واقع است.

/‌۳۰۳۹/‌۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق