فراخوان دومین مدرسه تابستانی کلام در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران


فراخوان ثبت‌نام در دومین مدرسه تابستانی گروه کلام...
فراخوان ثبت‌نام در دومین مدرسه تابستانی گروه کلام مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران با عنوان «الاهیات و نظریه‌ی تکامل» اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: به همت گروه کلام و فلسفه دین مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، دومین مدرسه تابستانی در حوزه‌ علم و دین با موضوع «الاهیات و نظریه تکامل» برگزار می‌ شود.

در این مدرسه تابستانی نسبت بین خداباوری به عنوان باور اصلی ادیان و نظریه‌ تکامل که امروزه در زیست‌شناسی بدان پرداخته می‌شود، بررسی می‌ شود. آشنایی با تقریر رایج نظریه تکامل و رویکردهای مختلف در مورد نسبت میان این دو حوزه و نیز کاربست‌های نظریه‌ی تکامل در الاهیات معاصر، از نتایج شرکت در این دوره است.


علاقه مندان در صورت تمایل، باید روی درخواست ثبت نام را کلیک کنند تا به فرم ورود اطلاعات منتقل شوند و درخواست خود را تکمیل کنند و فقط در صورتی که نتوانستند فرم اصلی را پر کنند، رزومه خود را (شامل مشخصات فردی، تماس و سوابق تحصیلی) به آدرسTESS@IRIP.ir ایمیل کنند تا مورد بررسی قرار گیرد. (اولویت با فرم اصلی است).

بر پایه این گزارش زمان درخواست ثبت نام و تکمیل فرم تا ۲۸ تیر،‌اعلام پذیرش تا ۵ مرداد،‌واریز شهریه تا ۱۱ مرداد بوده و زمان برگزاری ۲ تا ۴ شهریور از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۷:۳۰ است. ضمن اینکه هزینه شرکت در دوره بدون ناهار یک میلیون ریال و با پذیرایی ناهار 1800000 ریال است.

فراخوان دومین مدرسه تابستانی کلام در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

پایان پیام/248
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته