ادای احترام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهدای پاکدشت


ادای احترام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهدای پاکدشت

تهران – ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به منظور شرکت در آیین پایانی جشنواره تئاتر استان تهران به پاکدشت سفر کرده است، با حضور در مزار شهدای گمنام، به مقام شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

سید عباس صالحی روز جمعه در بدو ورود به شهرستان پاکدشت، مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت و با حضور در مزار شهدای گمنام در دانشگاه ابوریحان، به مقام شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در کتابخانه سیار شهرستان پاکدشت، با روند فعالیت این کتابخانه آشنا شد.
این کتابخانه با یک هزار و ۳۰۰ عضو روستایی، بیش از ۱۳ هزار جلد کتاب دارد و ۱۲ روستا را تحت پوشش خدمات فرهنگی خود دارد.

ادای احترام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهدای پاکدشت


صالحی همچنین با حضور در غرفه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در شهرستان پاکدشت، غرفه ناشران شهرستان پاکدشت و دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه ابوریحان، با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پاکدشت آشنا شد.

ادای احترام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهدای پاکدشت


قرار است که صالحی در آئین اختتامیه جشنواره تئاتر استان تهران که طی چهار روز در به میزبانی پاکدشت برگزار شد حضور یافته و سخنرانی کند.
تقدیر از خانواده استاد جمشید مشایخی و محمدعلی دیباج از اساتید دوبلاژ کشور از جمله برنامه های جانبی آئین اختتامیه جشنواره تئاتر استان تهران است.
به گزارش ایرنا جشنواره تئاتر لبخند استان تهران از ۱۷ تا ۲۰ تیر با روی صحنه رفتن ۱۲ اثر از شهرستان‌های استان تهران در پاکدشت برگزار شد که با استقبال گسترده مردم و هنردوستان همراه شد.
پاکدشت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴/‌/‌۱۳۴۸


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کردستان جا ندارد