ملاقات دوباره پورشه کاین و تِک آرت


ملاقات دوباره پورشه کاین و تِک آرت

تک آرت و پورشه کاین رابطه‌ی بسیار قدیمی‌ای باهم دارند. تا به اینجا تمامی نسخه‌های کاین توسط این شرکت ارتقا یافته و جدیدترین کیت‌های تک آرت نیز باعث بهبود بدنه و باطن این شاسی‌بلند لوکس می‌شوند. در بخش پیشرانه شاهد افزایش 40 اسب بخاری قدرت و 100 نیوتون متری گشتاور پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری... The post ملاقات دوباره پورشه کاین و تِک آرت appeared...

تک آرت و پورشه کاین رابطه‌ی بسیار قدیمی‌ای باهم دارند. تا به اینجا تمامی نسخه‌های کاین توسط این شرکت ارتقا یافته و جدیدترین کیت‌های تک آرت نیز باعث بهبود بدنه و باطن این شاسی‌بلند لوکس می‌شوند.

ملاقات دوباره پورشه کاین و تِک آرت

ملاقات دوباره پورشه کاین و تِک آرت
در بخش پیشرانه شاهد افزایش 40 اسب بخاری قدرت و 100 نیوتون متری گشتاور پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری کاین عادی هستیم که در کل خروجی 380 اسبی و گشتاور 550 نیوتون متری دارد. با نصب سیستم مدیریت نرم‌افزار جدید پیشرانه، شتاب این خودرو 1 ثانیه بهبود یافته و به 4.9 ثانیه رسیده است. همچنین حداکثر سرعت خودرو نیز از 245 به 253 کیلومتر در ساعت رسیده است.

ملاقات دوباره پورشه کاین و تِک آرت


کیت بدنه ی جدید تک آرت برای نسخه‌های کوپه‌ی این شاسی‌بلند نیز موجود است. هم‌اکنون اسپویلر جلوی جدیدی هم عرضه می‌شود که قبلاً مختص کاین توربوی مجهز به پکیج اسپورت دیزاین بود. اسپویلر عقب، رکاب‌های جانبی، آپرون و دیفیوزر عقب و… جزو قطعات این کیت هستند. تک آرت می‌گوید همه‌ی این قطعات از فرم و شکل آئرودینامیکی برخوردار می‌باشند.
سیستم اگزوز اسپورت، سیستم تعلیق و رینگ‌ها نیز باعث بهبود بیشتر این شاسی‌بلند لوکس شده‌اند. در کابین نیز آپشن های شخصی‌سازی زیادی وجود داشته و تک آرت برای ارتقای این بخش از همکاری شرکت رولف بنز سود برده است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟