قرص لوزامیکس اچ ؛ موارد مصرف و عوارض قرص لوزامیکس اچ (LOSAMIX-H)


قرص لوزامیکس اچ ترکیب دارویی قرص لوزارتان و هیدروکلروتیازید است. این قرص دارای اشکال دارویی قرص لوزارتان + هیدروکلروتیازید 50/12.5mg + هیدروکلروتیازید 100/25mg می باشد. قرص لوزامیکس اچ LOSAMIX-H لوزارمیکس اچ با داروهای زیر هم گروه است. Telmisartan ،Valsartan  Telmisartan+Hydrochlorothiazide Eprosartan Losartan Irbesartan Olmesartan   طبقه بندی...

قرص لوزامیکس اچ ؛ موارد مصرف و عوارض قرص لوزامیکس اچ (LOSAMIX-H)

قرص لوزامیکس اچ ترکیب دارویی قرص لوزارتان و هیدروکلروتیازید است. این قرص دارای اشکال دارویی قرص لوزارتان + هیدروکلروتیازید ۵۰/۱۲.۵mg + هیدروکلروتیازید ۱۰۰/۲۵mg می باشد.

قرص لوزامیکس اچ LOSAMIX-H

لوزارمیکس اچ با داروهای زیر هم گروه است.

Telmisartan ،Valsartan Telmisartan+Hydrochlorothiazide Eprosartan Losartan Irbesartan Olmesartan طبقه بندی درمانی لوزامیکس اچ: داروهای قلبی، عروقی داروهای مهارکننده سیستم رنین، آنژیوتانسین، آلدوسترون آنتاگونیست گیرنده آنژیوتانسین II بیشتر : آیا فشار خون بر رابطه جنسی تاثیر می گذارد؟

موارد مصرف لوزامیکس اچ

کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی کاهش فشار خون درمان هایپرتروفی بطن چپ (بیماری قلبی عروقی)

برای درمان این بیماری های در اغلب موارد پزشک لورازتان تجویز می کند و در صورت عدم بهبودی و با توجه به شرایط بیمار داروی لوزامیکس اچ تجویز می شود.

عوارض جانبی لوزامیکس اچ ایجاد دردهای روده ای و شکمی ایجاد اختلالات الکترونیک در بدن بروز مشکلاتی برای جنین بروز آنژیوادما توصیه های پزشکی لوزامیکس اچ این دارو دور از دسترس اطفال نگهداری شود. بدون توصیه پزشک مصرف لوزامیکس اچ را قطع نکنید. بدون نظر پزک این دارو را با داروی دیگری مصرف نکنید. داروی را در جای خشک و خنک و در دمای کمتر از 25 درجه سانتی گراد نگهداری کنید. استفاده از این قرص در دوران باردرای ممنوع است ولی با تجویز پزشک آزاد است. در صورتی که قصد بارداری دارید به پزشک خود اطلاع دهید. مقدار مصرف این دارو برای افراد مختلف متفاوت است. مصرف لوزامیکس اچ به منظور کاهش خطر ابتلا به سکته قلبی در افراد سیاه پوست مبتلا به بیماری HTN/LVH موثر نمی باشد. در کنار استفاده از هر نوع قرص فشار خون، باید تغذیه سالم داشته باشید، استرس و اضطراب نداشته باشید و ورزش کنید. از مصرف خودسرانه این داروی خودداری کنید و آن را به دیگران توصیه نکنید. این دارو مستقیما بر تنظیم فشار خون تاثرگذار است. مصرف دوز بالای آن خطرناک است.

در بخش های دیگر سایت می توانید اطلاعاتی در مورد داروهای فشار خون متیل دوپا و لورازتان بخوانید.

تعداد رای: 0 و امتیازات: 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی