پومسه‌روهای سمنانی در رقابت قهرمانی کشور درخشیدند


پومسه‌روهای سمنانی در رقابت قهرمانی کشور درخشیدند

سمنان- ایرنا- دبیر هیات تکواندو استان سمنان گفت: 2 پومسه‌رو این استان در چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی این رشته ورزشی در اصفهان صاحب مدال طلا شدند.

حبیب الله اسماعیلیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: معین عامری پومسه‌رو استان سمنان در بخش انفرادی استاندارد رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: در این بخش محمد طاها حیدری رستمی از مازندران نائب قهرمان شد و سامیار صالحی جوزانی از البرز و حسین جعغرلو از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

اسماعیلیان ادامه داد: محمدرضا عزیزی دیگر ورزشکار استان سمنان حاضر در این رقابت ها، در بخش انفرادی پومسه ابداعی رده سنی کمتر از ۱۴ سال بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی تصریح کرد: یاسین اکبری از اصفهان نائب قهرمان این بخش شد و اشکان مددی از همدان و رادین تقدیری از آذربایجان غربی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

دبیر هیات تکواندو استان سمنان یادآور شد: چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی پومسه مردان کشور از روز پنجشنبه بیست و هفتم تیر ۹۸ آغاز شد و به مدت ۲ روز در سالن کوثر شهرک کوثر اصفهان ادامه داشت.

در این رقابت‌ها ۳۹۸ ورزشکار تکواندو از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان شامل ۲ تیم، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، حضور داشتند.

۹۸۹۱/‏۶۱۰۳


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعمال محدودیت‌های یک‌هفته‌ای در استان سمنان/ تعطیلی مشاغل پرخطر