دستگاه های اجرایی در تکمیل پروژه های عمرانی همکاری کنند


دستگاه های اجرایی در تکمیل پروژه های عمرانی همکاری کنند

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام در این استان گفت: دستگاه های اجرایی باید در تکمیل پروژه های عمرانی تمام تلاش خود را بکار گیرند.

به گزارش ایرنا، علی درویش پور روز دوشنبه در بازدید از شهرداری و مناطق مختلف محمد شهر کرج افزود: با تاکید دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت اقدامات اجرایی قرار گرفته است.

بر اساس دستور استاندار اعتبارات قابل توجهی برای بازآفرینی و احیای مناطق فرسوده تخصیص یافته است که ضرورت دارد شهرداری ها نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

درویش پور افزود: ضریب شهرنشینی در البرز بالغ بر حدود ۹۲.۶ درصد است و جمعیت قابل توجه استان در شهر ها ساکن هستند بنابراین ارتقاء خدمات مدیریت شهری بطور قطع رضایتمندی مردم را درپی خواهد داشت.
وی تاکید کرد: حوزه معاونت عمران بطور هفتگی بازدید از شهرداری ها را در دستور کار دارد و از نزدیک مسائل مرتبط با امور شهری بررسی و پیگیری می شود.
درویش پور درادامه گفت: محمد شهر از جمله شهرهایی است که در بازآفرینی پیشرو است و پروژه هایی که در قالب بازآفرینی قرار دارند به صورت مطلوب در این شهر در حال اجرا هستند.
استان البرز دارای ۱۷ شهر و ۶ شهرستان با نام های کرج ، فردیس، نظرآباد، طالقان، ساوجبلاغ و اشتهارد است.

۸۰۲۹/6993


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟