#xa0;بازآموزی تورلیدرهای دالاهو


یکی از هدف های اصلی شرکت آریاسیر دالاهو مبحث آموزش و بالا رفتن دانش سازمانی است. در این راستا هر چند وقت یکبار فرصتی برای مرور آموخته ها، یادگیری و تعامل بیشتر برای همکاران ستادی و تورلیدرهای دالاهو فراهم می شود. آخرین پنجشنبه تیرماه تابستان 98 نیز جلسه ای با مبحث laquo; آشنایی با اصول کسب و کار درحوزه تورگردانی raquo; با تدریس آقای محسن فاتحی،...

یکی از هدف‌های اصلی شرکت آریاسیر دالاهو مبحث آموزش و بالا رفتن دانش سازمانی است. در این راستا هر چند وقت یکبار فرصتی برای مرور آموخته‌ها، یادگیری و تعامل بیشتر برای همکاران ستادی و تورلیدرهای دالاهو فراهم می‌شود. آخرین پنجشنبه تیرماه تابستان 98 نیز جلسه‌ای با مبحث « آشنایی با اصول کسب و کار درحوزه تورگردانی» با تدریس آقای محسن فاتحی، معاون پشتیبانی دالاهو، برگزار شد. در ادامه مطلب مروری بر آنچه در این جلسه گذشت خواهیم داشت.

همایش آشنایی با اصول کسب و کار درحوزه تورگردانی

بخش اول:

ساعت 3 بعد از ظهر پنجشنبه، حدود 60 نفر از تورلیدرهای دالاهو به همراه همکاران ستادی دالاهو برای آغاز همایش در سالنی دور هم جمع شدند. مدرس این همایش آقای محسن فاتحی، معاون پشتیبانی دالاهو، بودند که سخنان خود را با گفتن از اهمیت آگاهی از مسیر کسب و کار در حوزه تورگردانی و دسته بندی راهنمایان تور آغاز کردند. صحبت‌ها راجع به عمر مفید تورلیدری، برند شخصی در تورلیدری، میزان درآمد و دستمزد، خطرات این شغل و... ادامه پیدا کرد. در این میان فرصتی را نیز برای پرسش و پاسخ قرار می‌دادند و همین موضوع فضای همایش بسیار گرم و پویا ساخته بود.

 بازآموزی تورلیدرهای دالاهو

 بازآموزی تورلیدرهای دالاهو

بخش دوم:

پس از یک استراحت کوتاه و پذیرایی، راجع به فعالیت‌های رسمی و غیررسمی در حیطه گردشگری و تورلیدری، مراحل تاسیس آژانس مسافرتی انواع شغل در صنعت گردشگری و... بحث شد و در این میان تبادلات نظرات و تجربیات بسیار جالب بود. حوالی ساعت 6 همایش به پایان رسید و همکاران دقایقی را به معاشرت و تعامل با یکدیگر گذرانند.

 بازآموزی تورلیدرهای دالاهو

 بازآموزی تورلیدرهای دالاهو

هدف برگزاری همایش چه بود؟

شغل تورلیدری شغلی با استهلاک زیاد است؛ در این راستا آگاهی با مسیر کسب و کار در حوزه تورگردانی باعث می‌شود که افراد تصویر ذهنی شفافی برای آینده کاری خود بسازند. آشنایی با این موارد همچنین کمک می‌کند که راهنمایان تور، علاقمندی‌های خود را در این مسیر پیدا کنند و هدف گذاری موثرتری داشته باشند. این آگاهی باعث می‌شود انگیزه‌ها بهتر کشف می‌شوند و با اراده قوی‌تری در مسیر کسب و کار حرکت کنند.


اگر علاقمند به شغل تورلیدری هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «چگونه تورلیدر شویم؟» را مطالعه کنید. اگر قصد همکاری با دالاهو به عنوان تورلیدر را دارید، نیز مطلب «شرایط همکاری به عنوان تورلیدر در دالاهو» راهنمای شما خواهد بود.



1398/05/08 | کد مطلب: 4566
برچسب‌ها: مجله دالاهو
 بازآموزی تورلیدرهای دالاهو
 بازآموزی تورلیدرهای دالاهو پرستو صاحبی
 بازآموزی تورلیدرهای دالاهو

طراح، کوهنورد، علاقمند به نویسندگی، عاشق طبیعت و حیوانات...


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شناسایی 15 اقامتگاه غیرمجاز در اخلمد خراسان رضوی