دکترین دفاعی ارتش متناسب با تهاجم احتمالی دشمن برنامه ریزی شده است


دکترین دفاعی ارتش متناسب با تهاجم احتمالی دشمن برنامه ریزی شده است

تربت حیدریه - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش تمام تحرکات منطقه ای و فرامنطقه ای دشمنان را رصد و دکترین دفاعی خود را بر اساس تهاجم احتمالی دشمنان برنامه ریزی کرده است.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در تربت حیدریه با بیان مطلب افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی بالایی در دفاع از میهن اسلامی برخوردار است و از زمانی که دلاورمردان غیور ارتش در نوار مرزی شرق کشور مستقر شده اند شاهد امنیت پایداری در این منطقه هستیم.

وی توان دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح کشورمان را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: دشمنان جرات کوچکترین تعرضی به خاک میهن اسلامی ما را ندارند.

او ادامه داد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از کیان اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند و در راه پاسداری از وطن، آماده جانفشانی هستند.

امیر سرتیپ آذریان ضمن قدردانی از زحمات چند ساله امیر سرتیپ ستاد حمیدرضا جعفری، فرمانده سابق تیپ ۱۷۷ شهید محمد جعفر نصر اصفهانی سرهنگ ضرغام مرادی را به سمت فرماندهی جدید این تیپ معرفی کرد.

تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در تربت حیدریه در خرداد ماه سال ۹۰ از لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شد و ماموریت خود را به صورت مستقل انجام می دهد.

این یگان نظامی تاکنون هزار و ۵۲۰ شهید و افزون بر سه هزار جانبار را تقدیم کشور و نظام جمهوری اسلامی کرده است.

مرکز شهرستان تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۷۰۷۹/۱۹۲۲


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پارگی حنجره توسط سگ‌های گله، علت مرگ ماده پلنگ خواف اعلام شد