حفظ منافع مردم و امنیت ملی در اولویت است


حفظ منافع مردم و امنیت ملی در اولویت است

اهواز - ایرنا- مشاور نماینده عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ منافع مردم و امنیت ملی در اولویت کار است و با متخلفان در خلاف این مسیر با جدیت برخورد می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل گمرک خوزستان اقبال منصوری عصر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات پایانه مرزی چذابه اظهار داشت : حفظ منافع مردم و امنیت ملی برای ما در اولویت دارد چرا که برخی ها پشت منافع کارگران پنهان شده اند و هرکاری بخواهند انجام می دهند .

وی افزود: در چنین شرایطی باید وارد مرحله عملیاتی شویم و از این لحظه به بعد تمام تلاش ما بر این است که نابسامانی ها را برطرف کنیم.

مشاور نماینده عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: هرکسی در هر جایگاهی و به هر شکلی مقابل اصلاح این نابسامانی مقاومت کند با او برخورد قانونی می‌شود.

وی تصریح کرد :‌ همچنین به کارگیری نیروهای بومی در پایانه های مرزی خوزستان باید در اولویت قرار گیرد و اگر در زمینه خاصی نیروی متخصص و بومی در این منطقه نبود ، می‌توانند از نیروی غیر بومی استفاده کنند .

منصوری بیان کرد : تمامی امور قانونی گمرک باید عملیاتی و اجرایی شود؛پروژه هایی که در اختیار شهرداری است و به هر دلیلی نمی تواند آن ها را انجام دهد، انتظار می‌رود به گمرک واگذار شود تا گمرک نیز بتواند این پروژه را تکمیل کند .

وی گفت: تا زمانی که شاهد ایثار و فداکاری از سوی شهرداری در زمینه اجرای پروژه ها در پایانه های مرزی بخصوص چذابه نباشیم ، تکمیل این پروژه‌ها سال به سال به عقب می افتد .

جمعی از اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در دومین روز سفر خود به خوزستان از پایانه مرزی و گمرک چذابه بازدید کردند.

۹۵۹۴/۶۰۶۴


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پاسخ منفی پورموسوی به سایپا / 12 میلیارد در یک قدمی باشگاه نفت