ستاره اسبق هلند: جای «فن دِبیک» بودم با دوچرخه به رئال می‌رفتم


ستاره اسبق هلند: جای «فن دِبیک» بودم با دوچرخه به رئال می‌رفتم

تهران- ایرنا- همزمان با تشدید گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتقال «دانی فن دِبیک» به رئال مادرید در صورت شکست خوردن مذاکرات کهکشانی‌ها برای جذب «پل پوگبا»، ستاره اسبق تیم ملی هلند و باشگاه رئال در اظهاراتی هموطنش را برای رفتن به سانتیاگو برنابئو تهییج کرد.

«رافائل فن در فارت» در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان‌اواس هلند، اظهار داشت: اگر جای او بودم، بدون شک به رئال می‌رفتم حتی با دوچرخه!

پس از اینکه فن دِ‌بیک به شخصه ابراز تمایل باشگاه مادریدی را به خود تایید کرد، فن درفارت گفت: آنها (رئال) پیش‌فصل بدی را پشت سر گذاشتند و هواداران انتظار خریدی خوب را می‌کشند؛ او در رئال فرصت بازی پیدا خواهد کرد اما رقابت در این تیم شدید است. شرایط وی در مقایسه با آژاکس بی‌شک تغییر خواهد کرد و زمان بازی کمتری در اختیار خواهد داشت اما رئال به درستی با توانایی‌های وی جور در می‌آید.

ستاره اسبق هلند: جای «فن دِبیک» بودم با دوچرخه به رئال می‌رفتم

فن دِبیک فصل گذشته در کنار «فرانک دی یونگ» و «متیس دی لیخت» نقش تعیین کننده‌ای را در رسیدن آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد و ملی پوش اسبق نارنجی‌پوشان معتقد است هافبک ۲۲ ساله آژاکس به اندازه کافی شایستگی خود را برای پرواز به مادرید نشان داده است.

وی در این خصوص نیز تاکید کرد: فکر می‌کنم «دانی» برای رفتن به برنابئو استحقاق دارد و علاوه بر این فرصت موفقیت زیادی نیز پیش رو دارد؛ هواداران هم او را دوست خواهند داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ملی‌پوشان در انتظار پرواز به هنگ‌کنگ (عکس)