کشف یک تن مواد منفجره در استان حلب سوریه


کشف یک تن مواد منفجره در استان حلب سوریه

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت کشور ترکیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این عملیات با همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی آنکارا و نیروهای امنیتی محلی سوریه صورت گرفته است. طبق اطلاعاتی که به دست نیروهای امنیتی ترکیه رسید، داعشی ها از این کارگاه برای ساخت بمب استفاده می کردند و در جریان این عملیات، مقادیری تجهیزات از جمله تلفن های...

کشف یک تن مواد منفجره در استان حلب سوریه
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت کشور ترکیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این عملیات با همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی آنکارا و نیروهای امنیتی محلی سوریه صورت گرفته است.

طبق اطلاعاتی که به دست نیروهای امنیتی ترکیه رسید، داعشی ها از این کارگاه برای ساخت بمب استفاده می کردند و در جریان این عملیات، مقادیری تجهیزات از جمله تلفن های بی سیم نیز کشف و ضبط کردند.

همچنین در جریان این عملیات، شماری از عناصر داعش که قصد اجرای برنامه های تروریستی در سوریه و ترکیه را داشتند، دستگیر شدند.

این عملیات در حالی انجام شده که سیزدهمین دور مذاکرات آستانه درباره حل بحران سوریه روز پنجشنبه گذشته (دهم مرداد) با حضور هیأت‌های دولتی، مخالفان سوری و کشورهای ایران، روسیه و ترکیه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد.

انتهای پیام/

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ثبت‌نام محمدرضا اسکندری در انتخابات