تلاش ناکام سرکرده گروه خلافکار برزیلی در فرار از زندان با ماسک سیلیکونی


تلاش ناکام سرکرده گروه خلافکار برزیلی در فرار از زندان با ماسک سیلیکونی

تهران - ایرنا - مقامات یکی از زندان های برزیل اعلام کردند، سرکرده یک گروه سرشناس خلافکار برزیلی روز یکشنبه با تغییر چهره و لباس به شکل دخترش سعی داشت از زندان فرار کند که توسط ماموران شناسایی و مجددا دستگیر شد.

روزنامه گاردین در این باره نوشت، «کلاوینو داسیلوا» ملقب به "شورتی" که در زندان بخش غربی ریو دوژانیرو در حبس به سر می برد، روز یکشنبه ۴ اوت (۱۳ مرداد) پس از گذراندن زمان ملاقات با دخترش، به وسیله تغییر چهره و لباس خود به شکل یک دختر نوجوان قصد داشت از زندان بگریزد که اضطراب و عصبی بودن بیش از حد وی باعث لو رفتنش شد.

داسیلوا قصد داشت دختر ۱۹ ساله اش را که به ملاقات وی آمده بود در زندان بگذارد و فرار کند؛ پلیس در حال بررسی احتمال دست داشتن دختر داسیلوا در طراحی و کمک به فرار پدرش است.

اداره زندان های دولتی ریو دوژانیرو عکس هایی منتشر کرده است که داسیلوا را با ماسک سیلیکونی شبیه دخترش، کلاهگیس مشکی، شلوار جین و تی شرت کارتونی نشان می دهد؛ آنها همچنین ویدئویی از داسیلوا زمانی که نام کامل خود را می گوید این لباس ها را از تن خود در می آورد منتشر کردند.

به گفته مقامات برزیل، این خلافکار یکی از رهبران گروهی موسوم به گروه "فرمان سرخ" است؛ یکی از بزرگترین گروه های تبهکاری برزیل که کنترل قاچاق مواد مخدر در بخشی از این کشور را در دست دارد.

پس از تلاش ناکام داسیلوا برای فرار، مقامات این زندان وی را به بخش فوق امنیتی یک زندان دیگر منتقل کردند که با مجازات های انضباطی جدیدی رو به رو خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازداشت سرگرد قلابی پلیس تهران