فراخوان پنجمین سالانه هنر خوشنویسی کرمان منتشر شد


فراخوان پنجمین سالانه هنر خوشنویسی کرمان منتشر شد

کرمان - ایرنا - فراخوان شرکت در پنجمین سالانه هنر خوشنویسی استان کرمان برای علاقه مندان و هنرمندان این رشته اصیل و با سابقه منتشر شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پنجمین جشنواره سالانه هنر خوشنویسی استان کرمان توسط موزه هنرهای معاصر استاد صنعتی با همکاری انجمن خوشنویسان کرمان برگزار می شود.

وحید محمدی افزود: ترویج هنر خوشنویسی، معرفی استعدادهای جوان و تقدیر از پیشکسوتان این حوزه از اهداف برگزاری پنجمین سالانه خوشنویسی کرمان بشمار می رود.

وی بیان کرد: هنرمندان خوشنویس ممتاز استان کرمان می توانند یک تا سه اثر جدید خود را در اندازه های کمترین ۳۵ در ٥٠ و بیشترین ١٠٠ در ٧٠ در قالبهای نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، نسخ و نقاشی خط به صورت قاب گرفته و پاسپارتو شده به دبیرخانه سالانه واقع در موزه هنر های معاصر تحویل دهند.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین سالانه خوشنویسی استان کرمان ۱۵ شهریور است و آیین افتتاحیه جشنواره نیز در نیمه اول مهر ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط شرکت آثار در جشنواره خوشنویسی افزود: آثار قبل از آن در هیچ نمایشگاهی شرکت داده نشده باشند و از هر نفر فقط یک اثر در نمایشگاه قرار خواهد گرفت.
محمدی با بیان اینکه آثار پس از کارشناسی به مدت ۲۰ روز به نمایش در می آیند تصریح کرد: برگزاری کارگاههای تخصصی و نمایشگاه منتخب از اساتید ملی از دیگر برنامه های پنجمین سالانه هنر خوشنویسی استان کرمان است.

وی گفت: علاقه مندان شرکت در سالانه خوشنویسی کرمان به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٣٢٢٢١٨٨٢ تماس حاصل کنند.

۳۰۲۹/۷۴۳۷


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرکت‌های معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان مشارکت کنند