«رونی» در آستانه جانشینی «لمپارد» به عنوان مربی-بازیکن


تهران- ایرنا- «وین رونی» مذاکرات جدی خود را با باشگاه دربی کانتی برای به...
تهران- ایرنا- «وین رونی» مذاکرات جدی خود را با باشگاه دربی کانتی برای به دست گرفتن سکان هدایت این تیم به عنوان مربی - بازیکن آغاز کرده است.

«فیلیپ کوکو» سرمربی هلندی و تازه وارد دربی کانتی از اظهارنظر در این مورد خودداری کرده اما اسکای اسپورت در گزارش خود گفته است که برترین گلزن تاریخ انگلیس قرار بوده برای مذاکره در خصوص جزئیات قرارداد از آمریکا راهی انگلیس شود.

مهاجم ۳۳ ساله و اسبق منچستریونایتد و اورتون که قرارداد کنونی وی با باشگاه دی‌سی یونایتد آمریکا ۲ سال دیگر اعتبار دارد، پیش‌تر از تمایل خود برای ورود به حرفه مربیگری پرده برداشته بود.

براساس گزارش بی‌بی‌سی، «مِل موریس» رئیس باشگاه کانتی معتقد است رونی می‌تواند این تیم را به لیگ برتر جزیره باز گرداند.

دربی کانتی فصل گذشته «فرانک لمپارد» هم تیمی اسبق رونی در تیم ملی انگلیس را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و لمپارد نیز با عملکردی چشمگیر تیم تحت هدایتش را به پلی‌آف رساند اما با پیشنهاد سرمربی گری چلسی وسوسه شد و این تیم را ترک کرد.

«رونی» در آستانه جانشینی «لمپارد» به عنوان مربی-بازیکن

براساس گزارش اسکای اسپورت، از نظر رونی، دربی کانتی شانسی است که می‌تواند همزمان برای او تجربه ای ارزنده و فرصتی برای تداوم دوران فوتبالی خود باشد.

رونی یکی از هواداران سبک مربیگری «لوئیس فن خال» است و به‌تازگی نیز وی را با «سر الکس فرگوسن» سرمربی افسانه ای یونایتد در مقام مقایسه قرار داد و از او به عنوان بهترین سرمربی دوران فوتبالی خود نام برد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته