آزمون آزمایشی آیلتس ( پرو ماک ) چیست ؟


International English Language Testing System یا سیستم بین المللی تست...
International English Language Testing System یا سیستم بین المللی تست زبان انگلیسی آزمون استاندارد شده ای است که به عنوان اثبات توانایی زبان انگلیسی برای اهداف مختلف مانند مهاجرت به رسمیت شناخته می شود . آزمون آیلتس (IELTS ) محبوب ترین تست مهارت زبان انگلیسی در جهان برای آموزش عالی و مهاجرت جهانی است .
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، بیش از ده میلیون سازمان در سطح جهانی به آزمون آیلتس اعتماد دارند ، بنابراین وقتی شما این آزمون را می گذرانید می توانید اطمینان خاطر پیدا کنید که توسط موسسات آموزشی ، کارفرمایان ، دولت ها و ارگان های حرفه ای در سراسر جهان قابل قبول می باشد .

آزمون آزمایشی آیلتس ( پرو ماک ) چیست ؟

آزمون IELTS به عنوان یکی از پیشگامان آزمون چهار مهارت انگلیسی در 30 سال گذشته است و تاکنون به تعیین استاندارد آزمایش زبان انگلیسی می پردازد . دولت های استرالیا ، کانادا ، نیوزلند و انگلستان از آزمون آیلتس برای بررسی برنامه های مهاجرت استفاده می کنند . آزمون آیلتس با فرمت و ساختاری هوشمندانه ، کاربرد واقعی زبان انگلیسی در دنیای روزمره می باشد . یکی از تفاوت های آزمون آیلتس با سایر آزمون های زبان انگلیسی همین امر می باشد .

یکی از دلایل عدم موفقیت داوطلبان ایرانی در آزمون آیلتس ، عدم آشنایی آن ها با شرایط برگزاری این آزمون می باشد . با برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس در دوقالب استاندارد و تحلیلی می توانید میزان توانایی خود در پاسخگویی به سوالات تست نمایید .

آزمون آزمایشی IELTS همان طور که از اسمش پیداست یک آزمون شبیه سازی شده است که آکادمی زبان اکسیر سعی می کند با در نظر گرفتن تمام جزئیات آزمون آیلتس ، آن را برگزار نماید . نام دیگر آزمون آزمایشی آیلتس ، آزمون ماک آیلتس می باشد .

اجرای آزمون آزمایشی آیلتس تنها در کشورهایی که قانون کپی رایت در آن ها مطرح نیست قابل انجام است و هر کسی اجازه ی انجام چنین کاری را ندارد . شرکت در آزمون آزمایشی IELTS فرصتی مناسب برای متقاضیان آیلتس است ، زیرا می توانند با پرداخت هزینه کم حداقل یک دهم هزینه اصلی ، شرایط آزمون را تجربه نمایند .

نسخه آزمایشی آزمون آیلتس می تواند تالیف ، کپی از یک آزمون نمونه و ترکیب از چند آزمون باشد . هم چنین آزمون نمونه آیلتس به دو صورت نمونه واقعی و نمونه شبیه سازی شده در بازار موجود است .

نمونه های واقعی آزمون آزمایشی آیلتس

نمونه های واقعی آزمون آزمایشی آیلتس مانند کتاب های Combridge IELTS شماره یک تا 13 و کتب های رسمی کمبریج بر آزمون آیلتس (Official Combridge IELTS) توسط تهیه کنندگان و اجراکنندگان تکثیر می شود . اگر نمونه های دیگر از سوی idp Australia یا IELTS.Org دیدید از استاندارد واقعی برخوردار می باشند .

نمونه های شبیه سازی شده آزمون آزمایشی آیلتس

ناشران مختلف نمونه های شبیه سازی شده آزمون آزمایشی آیلتس را تالیف و تکثیر می کنند . مانند کتاب های :

National Georaphic Exam Essentials Practice Tests of IELTS McGraw Hills 6 IELTS Practice Tests Barrons IELTS Practice Exams McGraw Hill 5 Practice Tests Longman Test Plus 1,2,3 Macmillan Test Builder 1,2 Kaplan IELTS Premier IELTS Trainer

آزمون آزمایشی آیلتس در آکادمی اکسیر چیست ؟

آموزشگاه آیلتس آکادمی اکسیر مفتخر است با دانش و تجربه چندین ساله و بهره مندی از تیم آموزشی حرفه ای ، آزمون آزمایشی آیلتس را به صورت ترکیبی و تالیفی برگزار نماید . آزمون هایی که توسط آکادمی اکسیر برگزار می شود چندین بار مورد ارزیابی قرار گرفته و استاندارد سازی شده است . به طوریکه کاملا مشابه آزمون های اصلی آیلتس می باشند . در آکادمی اکسیر سطح استاندارد آزمون آزمایشی IELTS در حدی است که متقاضیان ما با یک تلورانس نیم نمره ای ، در آزمون اصلی نمره ی خود را دریافت می کنند .

برخی از متقاضیان بیشتر از سه مرحله در آزمون آزمایشی آیلتس شرکت می کنند . این دسته از شرکت کنندگان در آزمون اصلی متوسط نمره را می گیرند . به عنوان مثال افرادی که در سه آزمون متوالی نمره 6 ، 5 و 7 را کسب کرده باشند ، مطمئنا در آزمون اصلی کی از نمرات ذکر شده را خواهد گرفت ، نه بیشتر و نه کمتر .

آزمون آزمایشی آیلتس یا ماک آیلتس امکان سنجش دقیق نمرات در آزمون استاندارد را بدون پیچیدگی های ثبت نام آزمون رسمی و با هزینه ای بسیار کم فراهم می نماید .

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته