در حملات هوایی نیروهای امنیتی در بلچراغ فاریاب 17 جنگجوی طالب کشته شدند


بر بنیاد گزارش ها در نتیجه حملات هوایی نیروهای امنیتی در ولسوالی بلچراغ...
بر بنیاد گزارش ها در نتیجه حملات هوایی نیروهای امنیتی در ولسوالی بلچراغ ولایت فاریاب 17 تن از جنگجویان گروه تروریستی طالبان به قتل رسیدند و هشت تن دیگر شان مجروح گردیده اند. فواد امان معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی در یک تماس تلفنی با خامه پرس گفت که شب گذشته نیروهای ویژه امنیتی حملات هوایی شان را توسط طیاره های A29 در قریه توغله مست و...
در حملات هوایی نیروهای امنیتی در بلچراغ فاریاب 17 جنگجوی طالب کشته شدند

بر بنیاد گزارش ها در نتیجه حملات هوایی نیروهای امنیتی در ولسوالی بلچراغ ولایت فاریاب ۱۷ تن از جنگجویان گروه تروریستی طالبان به قتل رسیدند و هشت تن دیگر شان مجروح گردیده اند.

فواد امان معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی در یک تماس تلفنی با خامه پرس گفت که شب گذشته نیروهای ویژه امنیتی حملات هوایی شان را توسط طیاره های A29 در قریه توغله مست و کولیان ولسوالی بلچراغ ولایت فاریاب انجام دادند که در نتیجه آن ۱۷ تن از جنگجویان گروه تروریستی طالب به قتل رسیدند و هشت تن دیگر شان مجروح شده اند.

آقای امان افزود که در این رویداد هیچ آسیبی به نیروهای امنیتی و افراد ملکی وارد نشده است.

اما گروه طالبان تا اکنون در این مورد چیزی نگفته اند.

این در حالی است که صبح امروز قول اردوی ۲۰۹ شاهین با پخش یک اعلامیه گفته بود که در نتیجه یک درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان در ولسوالی قیصار این ولایت پنج تن از جنگجویان گروه تروریستی طالبان به قتل رسیدند و ۱۳ تن دیگر شان مجروح شده اند.