هزاره ها در کجای قدرت بودند که آشتی کنند؟


هزاره ها در کجای قدرت وجود داشته اند که اکنون ضرورت به آشتی با قدرت داشته باشند؟ شرفباختگان دون همت ، بردگان زر و زور در بامیان قلب پر تپنده هزارستان اعلامیه داده اند که قرار است سمینار برگزار نمایند و هزاره ها را با مرکز قدرت که ارگ...

هزاره ها در کجای قدرت وجود داشته اند که اکنون ضرورت به آشتی با قدرت داشته باشند؟
شرفباختگان دون همت ، بردگان زر و زور در بامیان قلب پر تپنده هزارستان اعلامیه داده اند که قرار است سمینار برگزار نمایند و هزاره ها را با مرکز قدرت که ارگ باشد آشتی دهند ، گویا اینکه هزاره ها یاغی بوده اند با قدرت سر سازش نداشته اند ، انتحاری کرده اند ، انفجاری کرده اند ، مامورین دولتی را ترور کرده اند ، مکاتب و دانشگاه ها را آتش زده اند و مانع تطبیق پروژه های دولتی شده اند اکنون بیایند با قدرتمندان آشتی نمایند.

بگذارید این سوال را برای این فرومایگان خالی از شعور مطرح نمایم قدرت هزاره ها را جواب داده است و یا هزاره ها قدرت را؟
چه کسی نگذاشتند که یک پایه برق از بامیان عبور کند ؟ چه کسی سهمیه بندی را برای جلوگیری از شمول فرزندان هزاره ها در دانشگاه ها عملی کردند ؟ چه کسی نگذاشتند در غزنی انتخابات پارلمانی برگزار گردد ؟ چه کسی هزاره ها را از ارگانهای دولتی جارو کردند؟

اکنون بیاید یکی از این برده های دربار قدرت توضیح بدهد که سمینار این ها برای آشتی با قدرت است و یا برای تسلیمی مطلق هزاره ها در برابر قدرت ، اگر سمینار از این ها برای آشتی هزاره ها با قدرت است لازم است که توضیح دهند که هزاره ها در کجای قدرت قرار داشته اند و چگونه از قدرت فرار کرده اند و یاغی شده اند که اکنون عده ای دست به کار شده اند که هزاره ها را با مرکز قدرت آشتی دهند.

لطفاً این نوشته را برای برگزار کنندگان سمینار برسانید تا جواب دهند که هزاره ها فاقد شعور اند که از داخل شدن در قدرت فرار می کنند و یا دون صفتان برده منش هزاره ها را به تسلیمی در برابر قدرت دعوت می نمایند.
پیام واضح و روشن من برای این فرومایگان دون همت این است که فکر نکنند همه کس و همه چیز فروشی است.

حسن علی عدالت


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عصر امام موسی کاظم(ع) دوران بسیاری سختی برای مسلمانان بود / یکی از روش های بسیار مهم مب...