آغاز ساخت 2 مدرسه در پلدختر با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش


آغاز ساخت 2 مدرسه در پلدختر با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش

خرم آباد - ایرنا- عملیات احداث 2 مدرسه در مناطق سیلزده پلدختر روز پنجشنبه با حضور سید جواد حسینی،سرپرست وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عملیات اجرایی ساخت دبستان ۳ کلاسه شهید سرمالیان روستای سیلزده وره زرد و دبیرستان پسرانه ۹ کلاسه کوی سازمانی های شهر پلدختر با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.

دبستان ۳ کلاسه شهید سرمالیان در زمینی به مساحت ۸۰۰متر مربع با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و با مشارکت حجاج استان اصفهان ساخته می شود.

دبیرستان پسرانه ۹ کلاسه نیز با مشارکت بانک تجارت با اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع واقع درکوی سازمانیهای شهر پلدختر احداث می شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین در این سفر با حضور در جمع دانش آموزان پایگاه های تابستانی و کلاس های جبرانی دوره ابتدایی در دبستان شهید چاغروند واقع در کوی سازمانیهای شهر پلدختر از نحوه برگزاری این کلاس ها بازدید کرد .

سید جواد حسینی ، در ادامه سفر خود به پلدختر از روند پروژه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شاهد واقع در کوی سازمانیها معلم ۴ و تعمیر و بازسازی مدارس شهید کاییدی و زینبیه واقع در میدان شهید بهشتی شهر پلدخترکه در جریان سیل تخریب شدند بازدید کرد .

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر به شهرستان پلدختر همچنین از مناطق سیل زده شهر معمولان بازدید کرد و در جریان احداث مدرسه ۶ کلاسه خدیجه کبری ، مدرسه پیش ساخته و تسطیح زمین مدرسه ۶ کلاسه قرارگرفت .

در این سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش را ،تابش رئیس بنیاد مسکن ، سیدموسی خادمی استاندارلرستان ، مسئولان استانی و شهرستانی همراهی کردند.

/۶۰۶۰/ ۷۲۷۲


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آویزان‌های فرهنگی، مشکل اصلی حوزه نشر هستند