عرضه 30 هزار رأس دام در روز عید قربان


عرضه 30 هزار رأس دام در روز عید قربان

معاون خدمات شهری شهرداری تهران: با اجرای «طرح عرضه بهداشتی دام» به استقبال جشن بزرگ عید قربان می‌رویم

عرضه 30 هزار رأس دام در روز عید قربانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران؛ مجتبی یزدانی گفت: طرح عرضه بهداشتی دام با هدف اجرای سنت خوب عید سعید قربان و تامین نیاز شهروندان به دام نذری تهیه شده است.
وی با اشاره به اینکه مساحت ۲۴ جایگاه عرضه بهداشتی دام که به این منظور در نظر گرفته شده، ۶۰ هزار مترمربع است، گفت: ۱۲۴۳ نیروی اجرایی اعم از کارکنان سازمان مدیریت میادین و شهرداری‌های مناطق و نیز دامپزشکان، ذبح کنندگان و ناظران شرعی در جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام مستقر می‌شوند.
یزدانی با بیان اینکه ۱۶۶ دامپزشک با معاینه دقیق قبل و بعد از کشتار دام، نظارت و کنترل‌های بهداشتی را در جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام انجام می‌دهند، تصریح کرد: برای تامین برق، آب بهداشتی، دفع بهداشتی فاضلاب و ضایعات کشتار و نیز جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام نیز اقدام شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های ذیربط در شهرداری تهران، دستگاه‌های مختلف در خارج شهرداری از جمله سازمان دامپزشکی نیز با این طرح همکاری دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق