باباحبیب: با آموزش به دنبال کاهش آسیب های عضلانی در مشاغل مختلف هستیم


باباحبیب: با آموزش به دنبال کاهش آسیب های عضلانی در مشاغل مختلف هستیم

فیزیوتراپیست سابق تیم های ملی بانوان گفت: می خواهیم علاوه بر پیشگیری از ناهنجاری های جدی شغلی، با ورزشهای مناسب نشاط و شادابی بیشتری برای افراد مختلف جامعه داشته باشیم و آنها در کارهای روزمره سطح...

به گزارش خبرگزاری فارس، دکتر مهشید باباحبیب فیزیوتراپیست سابق تیم های ملی تکواندو، کاراته و ووشو بانوان یکی از با سابقه ترین فیزیوتراپیست های ورزشی است که سابقه همکاری با تیم ملی کاراته در بازیهای آسیایی اینچیون ۲۰۱۴ و فوتبال بانوان را هم دارد.

باباحبیب در مورد سوابق کاری خود و احتمال همکاری دوباره با تیم های ملی بانوان به خبرگزاری فارس گفت: سال ها در عرصه مسابقات آسیایی و جهانی در کنار تیم های ملی بانوان حضور داشتم و از نزدیک شاهد بودم که چگونه بانوان ورزشکار ایرانی برای کسب افتخار و اهتزاز پرچم ایران در میادین بین المللی تلاش می کنند و چه سختی ها و آسیب دیدگی هایی را متحمل می شوند.

باباحبیب که در حال حاضر به عنوان کارشناس آسیب های ورزشی با بر نامه های تلویزیونی همکاری می کند، می‌گوید: با توجه به تخصصم در زمینه آسیب های بانوان ورزشکار در رشته های مختلف، در مسابقات آسیایی ویتنام در کنار تیم ملی ووشو در دو بخش ساندا و تالو ۲۰۱۲ افتخار همکاری با بانوان ملی پوش را داشتم.

مهشید باباحبیب در مورد حضورش در برنامه های تلویزیونی اظهار داشت: با توجه به این سوابق از سوی برنامه های مختلف در سیما برای همکاری در بخش آسیب های عضلانی و ورزشی دعوت شدم اما ترجیح دادم با توجه به علاقه شخصی و تخصصم فقط در شبکه ورزش حضور پیدا کنم. اکنون در برنامه «آقای ورزش» هم به پیشگیری از آسیب های شایع در شغل های مختلف مردم می پردازیم و تمرینات لازم را برای کاهش آسیب های هر شغل از کارمند بانک و راننده تاکسی گرفته تا نانواها و... آموزش دهیم تا افراد در شغل های مختلف با انجام حرکات صحیح ورزشی کمتر در معرض آسیب های شغلی قرار بگیرند.

بابا حبیب تصریح کرد: در این برنامه سعی داریم علاوه بر پیشگیری از ناهنجاری های شغلی، افراد را از آسیب های حاصل از شغل خود آگاه کنیم. من از تجربه ام در حیطه ی ورزش در سطح ملی در جهت اطلاع رسانی به مردم کشورم استفاده خواهم کرد.

وی همچنین از احتمال همکاری مجدد با فدراسیون های رزمی در بخش بانوان خبر داد و گفت: در صورت داشتن وقت کافی با توجه با حضور در کیلینیکم و توافق مناسب امکان همکاری وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/س


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم