اولین تصادف نسل جدید شورولت کوروت C8!


اولین تصادف نسل جدید شورولت کوروت C8!

هنوز شورولت کوروت جدید به دست مشتریان نرسیده که خبر اولین تصادف آن در معابر عمومی منتشر شد! البته به نظر نمی‌رسد که کسی در این واقعه آسیب جدی دیده باشد چراکه کیسه‌های هوای کوروت کار خود را به خوبی انجام داده‌اند. ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های مجازی نشان می‌دهد که این تصادف در کالیفرنیا... The post اولین تصادف نسل جدید شورولت کوروت C8! appeared...

هنوز شورولت کوروت جدید به دست مشتریان نرسیده که خبر اولین تصادف آن در معابر عمومی منتشر شد! البته به نظر نمی‌رسد که کسی در این واقعه آسیب جدی دیده باشد چراکه کیسه‌های هوای کوروت کار خود را به خوبی انجام داده‌اند. ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های مجازی نشان می‌دهد که این تصادف در کالیفرنیا رخ داده است.

اولین تصادف نسل جدید شورولت کوروت C8!
کوروت موردبحث بخشی از کاروان کوروت های جدیدی بوده که همگی با یکدیگر در حال حرکت بوده‌اند و البته برخی محصولات دیگر جنرال موتورز نیز آن‌ها را همراهی کرده‌اند. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید برخی از اعضای تیم در خارج از جاده ایستاده‌اند و نظاره‌گر این حادثه هستند. برخی خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند که کوروت C8 یاد شده به بخش عقب یک شاسی‌بلند سفید رنگ برخورد داشته است.

اولین تصادف نسل جدید شورولت کوروت C8!
اگرچه جزئیات این تصادف منتشر نشده اما می‌توان حدس زد که دلیل این حادثه وجود یک پیچ کور با شیب ناگهانی است که اندکی سرعت بالا باعث می‌شود راننده با دیگران تصادف کند. خوشبختانه هیچ‌کسی آسیب جدی ندیده و نبود هرگونه پرسنل اورژانس در محل نشان می‌دهد که تصاویر حادثه در همان لحظات اولیه ثبت شده‌اند. به‌هرحال امیدواریم این تصادف یک درس خوب برای افرادی باشد که بیش از حد به خودروی خود اطمینان داشته و فکر می‌کنند که خودروها می‌توانند از هر پیچ و مسیری با سرعت بالا عبور کنند.


[دانلود ویدئو]

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استقبال از اتوبوس بین‌شهری «سریر» ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو اهواز