ارائه 100 هزار ساعت آموزش به نیروهای شهربان و حریم بان برای رفتار مناسب با مردم


ارائه 100 هزار ساعت آموزش به نیروهای شهربان و حریم بان برای رفتار مناسب با مردم

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان گفت: بیش از 100 هزار ساعت آموزش به شهربانان و حریم بان‌ها داده شده تا رفتار مناسبی با شهروندان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس امیر فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان در نشستی صمیمی با خبرنگاران گفت: خبرنگاران در ۴۰ سال گذشته عملکرد خوبی داشته آمد.

وی افزود: مجموعه خبری در این سالها توانسته شرایط خاص را مدیریت کند و نگذارد در دل مردم یأس و ناامیدی شکل بگیرد.

فتاحیان تصریح کرد: باید با خبرنگاران همراه شد تا فهمید که این قشر چه مشقت‌ها و زحمتهایی را تحمل میکنند تا یک خبر به درستی به جامعه و مخاطبان منتقل شود.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان گفت: خبرها گاها آنقدر مهم هستند که می تواند مثل یک بمب شهری را زیر و رو کند و همین امر سختی کار خبرنگاران را نشان می دهد.

وی افزود: شرکت حریم بان، شهربان و معبربان سه حوزه پر خبر را برای خبرنگاران شامل می شود و تا سال گذشته خیلی خبرساز بود و هر روز یک اتفاقی بین مأموران و شهروندان پیش می آمد.

فتاحیان گفت: اما از روزی که من در این شرکت مستقر شدم این حوادث کاهش یافته و با فعل و انفعالاتی که داشتیم سعی شد آن اتفاقات منفی رخ ندهد.

مدیرعامل شرکت حریم بان گفت: ما برای همکارانمان صدها هزار ساعت آموزش در نظر گرفتیم تا نحوه ارتباط مستقیم با شهروندان را فرا بگیرند.

وی افزود: نیروهای شهربان به خوبی فراگرفته اند که به دور از خشونت و هرگونه رفتار زشت و زننده ای با شهروندان رفتار کنند.

فتاحیان ادامه داد: در گذشته مردم با شهربانان برخورد مناسبی نداشتند اما در عید امسال دیدیم که مردم به همین شهربانان ما گل هدیه دادند.

وی تصریح کرد: همین همکاران من در زمان وقوع سیل به مناطق سیل زده رفتند و به کمک مردم شتافتند آن هم بدون هیچ چشم داشتی.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی