بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها افتتاح شد


بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها افتتاح شد

بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیما و وزیر کشور افتتاح شد.

بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها افتتاح شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما، رحمانی فضلی وزیر کشور، حمید قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی و جمعی از مدیران امروز برگزار شد.

در این مراسم دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: از همه کسانی که ما را در برگزاری این جشنواره همراهی کرده اند از جمله استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد، اعضای محترم شورای عالی جشنواره، اعضای محترم هیات بررسی آثار و داوری، مسئولان کمیته‌ها و کمیسیون‌ها و رئیس مرکز سیمای استان‌ها تشکر می‌کنم.

وی افزود: تحولات پیش روی جامعه ایران و نقش شبکه‌های استانی در این مسیر یکی از مهمترین اولویت‌هاست و در این بین باید به مسئله افزایش انسجام اجتماعی و همبستگی ملی به عنوان یکی از مهمترین کارکرد‌های شبکه‌های استانی توجه ویژه داشت.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با تاکید بر امیدآفرینی توسط شبکه‌های استانی بیان کرد: باید کارنامه و خدمات دولتمردان و مسئولان اجرایی را در شبکه‌های استانی به صورت برجسته و شاخص ببینیم؛ زمان شناسی رسانه‌ای به ما می‌گوید هفته دولت فرصت تبیین و قدرشناسی از خدمات دولتمردان است، این هفته جای نقد و انتقاد نیست اگرچه نقد مشفقانه و ناصحانه همواره بایددستور کار رسانه باید باشد.

وی ادامه داد: برنامه‌های صدا و سیما و شبکه‌های استانی باید ناظر به نمایش پرجاذبه‌ای از فضای کسب و کار و تولید باشد و در حقیقت رسانه ملی حلقه اتصال کارآفرینان با مسئولان برای برطرف کردن مشکلات باشد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما پیرامون برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد صدا و سیما فراهم ساختن مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌های رای است. افزون بر این، کمک بایسته به نهاد‌های نظارتی و دستگاه‌های اجرایی و مسئول برای برگزاری انتخاباتی پرشور که موجب سربلندی ملت ایران در عرصه جهانی باشد باید سرلوحه شبکه‌های استانی باشد.

دارابی بیان کرد: شبکه‌های استانی وظیفه دارند پیام‌های مثبت و امیددهنده به جامعه بدهند، کاهش اختلافات و تنش‌ها، افزایش وحدت و اتحاد، برجسته‌سازی خدمات و اقدامات مسئولان و کمک به همدلی و هم‌افزایی همه نهاد‌ها و نخبگان از سازوکار‌های این صدور پیام مثبت به جامعه است.

در حال تکمیل...


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا فعالان محیط زیستی با صدای هنرمندان فریاد می‌زنند؟