یوهان زارکو: بازگشت به موتو2 نیز یکی از گزینه های 2020 است


موتوجی پی ایران – یوهان زارکو می گوید که پس از خارج شدن از تیم کی تی ام، ماندن در موتوجی پی اولویت اول اوست اما افزود که بازگشت به موتو2 نیز می تواند یکی از گزینه های او باشد. موتورسوار فرانسوی قراردادی دو ساله را با کی تی ام امضاء کرد اما این کمپانی اتریشی در هفته گذشته اعلام کرد که زارکو در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد. پیت بیرر، مدیر...

موتوجی پی ایرانیوهان زارکو می گوید که پس از خارج شدن از تیم کی تی ام، ماندن در موتوجی پی اولویت اول اوست اما افزود که بازگشت به موتو2 نیز می تواند یکی از گزینه های او باشد.

موتورسوار فرانسوی قراردادی دو ساله را با کی تی ام امضاء کرد اما این کمپانی اتریشی در هفته گذشته اعلام کرد که زارکو در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد. پیت بیرر، مدیر موتوراسپورت کی تی ام نیز گفته بود کهه که موتورسوار اسپانیایی با چشمان اشکبار خواهان پایان دادن به قراردادش با این تیم بوده است.

حال گزینه های زارکو برای فصل 2020 بسیار محدود است و با وجود به بن بست رسیدن مذاکرات تاکاکی ناکاگامی با ال سی آر هوندا، می توان تیم موناکویی را یکی از گزینه های زارکو دانست اما مسئولان ژاپنی این تیم اصرار زیادی برای حضور یک موتورسوار ژاپنی در این تیم دارند. در مصاحبه با RMC فرانسه از زارکو پرسیده شد که آیا هنوز هم قهرمانی موتوجی پی یکی از اهداف اوست:

قطعا این هدفم است و برای 2020 نیز هدف من ماندن در موتوجی پی بوده تا در سطح خوبی باشم. اما منظورم رسیدن به سطح جدیدی از موتورسواری نیست بلکه هنوز هم خوب هستم و همه چیز سر جایش هست و در هشت ماه گذشته از بین نرفته اما برای برگشتن به رقابت ردیف جلو و پس از آن فرصت رقابت برای قهرمانی، بودن در سطح خوب نیاز است.

موتو2 نیز یکی از گزینه هاست و بگذارید بگویم که پلن اول، دوم، سوم و یا شاید چهارمی نیز وجود داشته باشد.

یوهان زارکو: بازگشت به موتو2 نیز یکی از گزینه های 2020 استیوهان زارکو: بازگشت به موتو2 نیز یکی از گزینه های 2020 است یوهان زارکو – قهرمان موتو2 2016

زارکو همچنین درباره ی ادامه رابطه اش با تیم کی تی ام تا پایان سال افزود:

فکر می کنم که رابطه مان تا پایان سال آرام باشد زیرا به آنها گفتم که هیچ جبهه ای علیه شان ندارم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان