بیمه ایران میزبان دومین جلسه شورای هماهنگی علمی صنعت بیمه کشور


در دومین نشست شورای هماهنگی علمی صنعت بیمه نحوه مشارکت در مدیریت و اجرای بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه در دستور کار قرار دارد. روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد : این جلسه در روز دوشنبه 4 شهریور با میزبانی بیمه ایران و با حضور نمایندگان کلیه شرکت ها و انجمن های بیمه و با طرح مباحث علمی و کارشناسی این صنعت در راستای ارتقای همکاری های دو...

بیمه ایران میزبان دومین جلسه شورای هماهنگی علمی صنعت بیمه کشور

 بیمه ایران میزبان دومین جلسه شورای هماهنگی علمی صنعت بیمه کشور در دومین نشست شورای هماهنگی علمی صنعت بیمه نحوه مشارکت در مدیریت و اجرای بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه در دستور کار قرار دارد.
روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد : این جلسه در روز دوشنبه 4 شهریور با میزبانی بیمه ایران و با حضور نمایندگان کلیه شرکت ها و انجمن های بیمه و با طرح مباحث علمی و کارشناسی این صنعت در راستای ارتقای همکاری های دو جانبه میان پژوهشکده و شرکت های بیمه و انجمن های مرتبط تشکیل می شود.
این گزارش می افزاید در این نشست موارد دیگری چون گزارش بررسی ها درباره ساختار و شرح وظایف شورای هماهنگی علمی صنعت بیمه و برگزاری بهتر همایش 26مورد بررسی قرار می گیرد.
گفتنی است شورای هماهنگی علمی صنعت بیمه کشور با ابتکار پژوهشکده بیمه و به منظور نهادسازی ارتباطات علمی در صنعت بیمه و هم افزایی صنعت و پژوهشکده بیمه شکل گرفته است و جلسات آن به صورت دوره ای در شرکت های بیمه برگزار می شود.




منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پای واردات روی گلوی فرش ایرانی!/ زمین گیری ابریشم های داخلی بدون خریدار!