ارائه تسهیلات گمرک تهران به واحد‌های تولیدی


ارائه تسهیلات گمرک تهران به واحد‌های تولیدی

مدیرکل گمرک تهران به منظور کمک به واحد‌های تولیدی برای ترخیص به موقع و آسان کالا‌های مورد نیاز آن‌ها ، از هشت واحد تولیدی بازدید کرد.

ارائه تسهیلات گمرک تهران به واحد‌های تولیدیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از گمرک؛ آقای ابوالفضل اکبرپور به منظور کمک به واحد‌های تولیدی برای ترخیص به موقع و آسان کالا‌های مورد نیاز آن‌ها به ویژه مواد اولیه خطوط تولید، از هشت واحد تولیدی شامل ایران خودرو، پاک، میهن، سیناژن، کوشش رادیاتور، نوشاب، شَکلّی و پاکسان بازدید کرد.
براساس این گزارش، مدیرکل گمرک تهران (شهریار) در جریان این بازدید‌ها ضمن آشنایی با فعالیت شرکت‌های تولیدی ذکر شده و گفتگو با مدیران آنها، به بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با امور گمرکی از جمله ترخیص کالا‌های وارده توسط این واحد‌ها پرداخت و آمادگی گمرک را برای ارائه تسهیلات لازم اعلام کرد.
این گزارش حاکی است، مدیران و مسئولان شرکت‌های یادشده نیز ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود از کمک‌ها و تسهیلات ارائه شده توسط گمرک تهران قدردانی کردند.
گفتنی است؛ ​ گمرک جمهوری اسلامی ایران در اجرای سیاست‌های دولت، اقدامات ویژه‌ای را برای رفع مشکلات ترخیص اقلام وارداتی به‌خصوص کالا‌های اساسی و مواد اولیه واحد‌های تولیدی انجام داده و با توجه به استقرار تعداد زیادی از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی بزرگ در حومه شهر تهران، این تسهیلات می‌تواند به بهبود فعالیت آن‌ها کمک کند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...