فابیو کوارتارارو: مقصر تصادف مسابقه بریتانیا الکس رینز بود


موتوجی پی ایران – موتورسوار تیم پتروناس یاماها که دیروز در مسابقه موتوجی پی بریتانیا 2019 در دور اول کنترل خودش را از دست داد و سپس آندره دویزیوسو موتورسوار دوکاتی نیز با او برخوردی را داشت و هر دو از مسابقه خارج شدند بیان کرده است که او به دلیل اشتباه الکس رینز کنترل موتورش را از دست داده است. فابیو کوارتارارو که در بخشی از پیست سیلورستون که با...

موتوجی پی ایران – موتورسوار تیم پتروناس یاماها که دیروز در مسابقه موتوجی پی بریتانیا 2019 در دور اول کنترل خودش را از دست داد و سپس آندره دویزیوسو موتورسوار دوکاتی نیز با او برخوردی را داشت و هر دو از مسابقه خارج شدند بیان کرده است که او به دلیل اشتباه الکس رینز کنترل موتورش را از دست داده است.

فابیو کوارتارارو که در بخشی از پیست سیلورستون که با نام کاپس می شناسیم دچار یک هایساید شده بود و سپس آندره دویزیوسو نیز با او برخوردی را داشت و هر دو از مسابقه کنار رفتند بیان کرد که الکس رینز به محض عبور از او تقریبا کنترل موتورش را از دست داد:

من برای اینکه با رینز برخورد نکنم مجبور بودم که با شدت زیادی ترمز کنم. شروع خوبی را داشتیم ولی متاسفانه در پیچ اول رینز از من سبقت گرفت، او کنترل عقب خودرویش را از دست داد و من مجبور شدم با شدت زیادی ترمز کنم تا با او برخورد نکنم اما متاسفانه خودم یک هایساید داشتم. من خوبم، خیلی خوش شانسم که هیچ استخوانی از من شکسته نشده است. فکر می کنم که دووی(آندره دویزیوسو) حال خوبی را نداشته باشد، او خیلی برخورد سنگینی را داشت. من اصلا لحظه برخورد او را ندیدم فقط وقتیکه بلند شدم متوجه شدم که او نیز تصادف کرده است. اگر رینز آن اشتباه را مرتکب نمی شد مطمئنا به لرزش و لغزش ادامه می دادیم و در همان لحظه شروع به کنترل موتور می کردم. برای من مسئله فقط شانس بود که برایم یک شانس بد بود.

الکس رینز پیروز مسابقه دیروز نیز بیان کرد که :

در پیج اول بسیار نزدیک بود که یک تصادفی را داشته باشم. نمی دانم به خاطر تایرهای سرد بود یا هر چیز دیگر ولی هرچه که بود توانستم شرایط را تحت کنترل در بیاورم.

آندره دویزیوسو و فابیو کوارتارارو بعد از مراقبت های پزشکی اعلام کردند که در شرایط ایده آلی قرار دارند و به مسابقه بعدی نیز می رسند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا