عمده‌غیاثی: گلایه تیم‌ها برای بلاتکلیفی لیگ منطقی است/ ورامین ساختار خوب و هواداران پرشوری دارد


عمده‌غیاثی: گلایه تیم‌ها برای بلاتکلیفی لیگ منطقی است/ ورامین ساختار خوب و هواداران پرشوری دارد

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: اگر تیم‌ها نسبت به بلاتکلیفی لیگ اعتراضی دارند، اعتراض‌شان منطقی و درست است.

محمد عمده‌غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی درخصوص علت حضورش در تیم والیبال شهرداری ورامین اظهار داشت: به هر حال من مربی والیبال هستم و در فصل نقل و انتقالات پیشنهادهای مختلف را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب می‌کنم. امسال ورامینی‌ها شرایط خوبی داشتند و تصمیم گرفتم تا برای فصل پیش‌رو با آنها همکاری کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه باشگاه شهرداری ورامین ساختار و چارت خوبی دارد. ورامینی‌ها با توجه به قهرمانی سال گذشته و امکاناتی که دارند و همچنین حمایت پرشور هوادارانش همیشه می‌تواند جز مدعیان لیگ برتر باشد. خوشبختانه توافق ما خیلی زود صورت گرفت و توانستیم جز تیم‌هایی باشیم که خیلی زود تمرینات را آغاز می‌کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: تلاش کردیم نقاط ضعف خود را با جذب چند بازیکن تقویت کنیم که این کار هم با همکاری مسئولان به خوبی صورت گرفت. در ابتدای تمرینات بازیکنان آمادگی بالایی نداشتند، چراکه چند ماه استراحت کرده بودند، اما بعد از حدود 2 هفته اوضاع بهتر شد. خوشبختانه کارهای بدنسازی و توپی را همزمان پیش‌ می‌بریم تا بازیکنان زودتر به شرایط ایده‌آل برسند.

عمده‌غیاثی گفت: دو بازیکن ما به نام‌ها علی‌اصغر مجرد و مسعود غلامی در اختیار تیم ملی هستند. در ابتدا باید بگویم که برای تیم ملی در مسابقات پیش‌رو آرزوی موفقیت می‌کنم و بعد هم اینکه امیدوارم فشردگی مسابقات و برنامه‌های تیم ملی آسیبی به بازیکنان وارد نکند. امیدوارم مجرد و غلامی سالم به تمرینات تیم باشگاهی خود برگردند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در اولین سال سرمربیگری خود به ورامین رفتید، تصریح کرد: من شرایط این تیم را به صورت دقیق بررسی کردم. در زمان مذاکره هم مسئولان این باشگاه خیلی منطقی و صادقانه انتظارات خود را بیان کردند. با هم تفاهم کردیم که قدم به قدم پیش برویم تا انشالله به بهترین جایگاه هم دست پیدا کنیم. به هر حال در ورزش بایدی وجود ندارد و گاهی خیلی از موفقیت‌ها یا ناکامی‌ها به یک اتفاق کوچک بستگی دارد. در تجربه نخست مربیگری‌ام حساب ویژه‌ای روی حمایت مسئولان و مردم پرشور و فهیم ورامین باز کرده‌ام و امیدوارم مثل همیشه تا روز آخر حامی تیم و بازیکنان باشند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین عنوان کرد: در ورزش نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. شاید در گام اول حضور در جمع 4 تیم برتر هم برای ما راضی کننده باشد، اما قطعاً این هدف نهایی ما نخواهد بود. باید منتظر ماند و دید که روند برگزاری مسابقات چگونه خواهد بود و اصلاً چند تیم در لیگ برتر حضور خواهند داشت.

عمده‌غیاثی درخصوص اینکه تکلیف برگزاری لیگ هنوز مشخص نیست، گفت: این موضوع خیلی روی روند آماده‌سازی تیم‌ها تاثیرگذار است. اصلاً به ما اعلام نشده که مسابقات دوره‌ای خواهد بود یا پلی‌آف؛ اگر تیم‌ها نسبت به این شرایط معترض باشند حق دارند. ما در حال حاضر بیشتر روی مسائل بدنسازی تمرکز کرده‌ایم تا تکلیف مسابقات مشخص شود. تنها موضوعی که به ما اعلام شده این است که مسابقات از اول تا دهم آبان‌ماه استارت خواهد خورد.

وی ادامه داد: امسال مسابقات انتخابی المپیک را هم در بخش ملی داریم و نگاه‌ها به تیم ملی است. همیشه اولویت با تیم ملی است، اما آقایان نباید لیگ را هم فراموش کنند، چراکه به عقیده من تیم ملی خوب حاصل لیگ قدرتمند است. در سالی که ایران عنوان چهارم لیگ جهانی را کسب کرد کمترین زمان برای آماده‌سازی تیم ملی صرف شد و بازیکنان مسابقات بسیار خوبی را در جریان لیگ تجربه کردند.

انتهای پیام/س


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مدیون مالک و هواداران تراکتور هستم؛/ شجاع: زنوزی و هواداران نه، مقصر منم!