جشنواره نشاط و امید ویژه مناطق سیل‌زده در گنبدکاووس برگزار شد


جشنواره نشاط و امید ویژه مناطق سیل‌زده در گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - جشنواره فرهنگی و هنری نشاط و امید ویژه مناطق سیل زده بعد از پنج روز اجرای برنامه های متنوع با استقبال پرشور مردم سه شنبه شب در محل برج قابوس گنبدکاووس پایان یافت.

به گزارش ایرنا جشنواره نشاط و امید که از یکم شهریور به مناسبت هفته دولت همراه با حضور پرشور گروه های مختلف مردم در بوستان‌های مادر و امام رضا (ع) با اجرای برنامه های شادی آفرین آغاز شده بود، سه شنبه شب با حضور شهردار و اعضای شورای شهر گنبدکاووس در محوطه برج قابوس در مرکز گنبدکاووس خاتمه یافت.

با توجه به فرهنگ غنی منطقه و تنوع قومیت‌ها در گنبدکاووس، گروه‌های موسیقی مطرح شهرستان از جمله آذری، ترکمن و سیستانی در این پنج روز به صورت زنده برای تغییر روحیه مردم خسارت دیده شهرستان در سیل اوایل امسال اجرای برنامه داشتند.

اجرای تئاتر و برگزاری مسابقات متنوع از دیگر برنامه‌های اجرایی جشنواره فرهنگی و هنری نشاط و امیددر این مدت به حساب می آید که باعث ایجاد نشاط زیادی در میان جمعیت شرکت کننده شد به طوری که تا آخرین لحظات جشنواره در محل حاضر بودند.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری گنبدکاووس، این جشنواره با همکاری شهرداری، امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان و موسسه نواندیشان جوان برگزار شد.

به گزارش ایرنا همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و با هنر، جشن ویژه خانواده کارکنان دولت نیز سه شنبه شب همراه با اجرای موسیقی زنده و برنامه های شاد و متنوع در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد گنبدکاووس برگزار شد.

۳۰۴۲/۱۸۶۰


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


ورزش جذاب فریزبی در گلستان عاملی برای افزایش نشاط اجتماعی