استراتژی مارک مارکز در موتوجی پی بریتانیا برای پیروزی نبود


موتوجی پی ایران – مارک مارکز، پیشتاز جدول قهرمانی 2019 اذعان می کند که استراتژی اش در مسابقه بریتانیا، بیشتر از اینکه برای کسب پیروزی باشد، برای جلوگیری از ازدست رفتن امتیاز بوده است. موتورسوار رپسول هوندا مسابقه را از رده پول پوزیشن آغاز کرد و در 18 دور ابتدایی نیز پیشتاز بود اما در پیچ آخر توسط الکس رینز، موتورسوار سوزوکی شکار شد و با فاصله...

موتوجی پی ایرانمارک مارکز، پیشتاز جدول قهرمانی 2019 اذعان می کند که استراتژی اش در مسابقه بریتانیا، بیشتر از اینکه برای کسب پیروزی باشد، برای جلوگیری از ازدست رفتن امتیاز بوده است.

موتورسوار رپسول هوندا مسابقه را از رده پول پوزیشن آغاز کرد و در 18 دور ابتدایی نیز پیشتاز بود اما در پیچ آخر توسط الکس رینز، موتورسوار سوزوکی شکار شد و با فاصله بسیار اندک 0.013 ثانیه ای، پیروزی را از دست داد.

استراتژی مارک مارکز در موتوجی پی بریتانیا برای پیروزی نبوداستراتژی مارک مارکز در موتوجی پی بریتانیا برای پیروزی نبود مارک مارکز و الکس رینز – بریتانیا 2019

هدف مارکز این بوده که برتری اش در جدول قهرمانی به خطر نیفتد:

استراتژی من برای مسابقه بسیار آسان اما دقیق بود. استراتژی من برای پیروزی در مسابقه نبوده و فقط برای این بود که گروه پیشتاز مسابقه کوچک تر شود، زیرا آنموقع است که شما امتیاز کمتری را از دست می دهید.

می دانم که با پیشتازی در مسابقه شما فشار بیشتری به لاستیک می آورید، سوخت بیشتری مصرف می کنید و از بدنتان بیشتر کار می کشید اما هدف این است که امتیاز زیادی برای قهرمانی کسب کنید. این هدف اصلی من بود و با خودم گفتم که پیشتاز مسابقه می شوم، فشار زیادی می آورم تا گروه کوچک تری در جلوی مسابقه تشکیل شود و همین کار را هم کردم.

در پایان هم من و رینز بودیم و قطعا او لاستیک های تازه تری را در چند دور گذشته داشته است اما هدفم را بدست آوردم. در پایان برای پیروزی تلاش کردم و ممکن نبود اما مهم ترین نکته کسب 20 امتیازی برای جدول قهرمانی بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس