جهرمی:در حوزه مخابرات موفق به تولید 41 محصول استراژیک شده‌ایم


جهرمی:در حوزه مخابرات موفق به تولید 41 محصول استراژیک شده‌ایم

وزیر ارتباطات گفت: : در دو سال گذشته دو برنامه ویژه با سندیکای تولیدکنندگان مخابرات داشته‌ایم و در جریان اجرای این برنامه‌ها موفق به تولید 41 محصول استراژیک شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نشست خبری امروز ( چهارشنبه 6 شهریور) هیئت دولت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که به عملکرد تولیدکنندگان داخلی در حوزه ارتباطات چه نمره‌ای می‌دهد و اینکه چه انتقادی از عملکرد خود دارد، گفت: انتقادات را که شما در صداوسیما مرتب انجام می‌دهید، پس لزومی ندارد خیلی از خودمان انتقاد کنیم.

وی افزود: در موضوع رونق تولید، در دو سال گذشته دو برنامه ویژه با سندیکای تولیدکنندگان مخابرات داشته‌ایم که یک واحد صنفی بسیار فعال، متصل به دانشگاه و دلسوز است و ما در برنامه‌ای مشترک با آنان به تولید 41 محصول استراتژیک رسیدیم.

جهرمی ادامه داد: میزان خودکفایی دولت در زمینه توسعه شبکه ثابت کشور به هفتاد درصد رسیده که این با همکاری همین شرکت‌ها انجام شده است.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: نظارت بر استاندارد و تقویت کیفیت را به خوبی پیگیری کرده‌ایم و امسال آن 40 محصول استراتریک به بازار رسید و در حال فروش آن هستند.

وی خاطرنشان کرد: امسال هم این واحد صنفی 52 محصول داشته که بخش عمده‌ای از آن آماده شده و من نمره 20 را به تولیدکنندگان داخلی می‌دهم و گمان می‌کنم با توجه به شرایط تحریم ها فضای خوبی برای اپراتورهایی که از این تولیدات استفاده می‌کنند، فراهم شده است.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)