گوشی رول شونده ال جی در رندرهای سه‌بعدی به تصویر کشیده شد


گوشی رول شونده ال جی در رندرهای سه‌بعدی به تصویر کشیده شد

کمپانی LG هنوز از یک گوشی هوشمند منعطف رونمایی نکرده؛ اما ظاهرا در حال کار روی تکنولوژی پیشرفته‌ای است. در ادامه با گوشی رول شونده ال جی آشنا خواهید شد. به تازگی کمپانی کره‌ای برای ثبت اختراع یک گوشی رول شونده اقدام کرد. تصاویر این پتنت، موبایلی را نشان می‌دهند که دارای نمایشگری با دو... نوشته گوشی رول شونده ال جی در رندرهای سه‌بعدی به تصویر...

کمپانی LG هنوز از یک گوشی هوشمند منعطف رونمایی نکرده؛ اما ظاهرا در حال کار روی تکنولوژی پیشرفته‌ای است. در ادامه با گوشی رول شونده ال جی آشنا خواهید شد.

به تازگی کمپانی کره‌ای برای ثبت اختراع یک گوشی رول شونده اقدام کرد. تصاویر این پتنت، موبایلی را نشان می‌دهند که دارای نمایشگری با دو لولا است و امکان خم شدن آن در دو جهت وجود دارد. در واقع صفحه نمایش دستگاه با این نوع طراحی، دور بدنه‌ی آن را فرامی‌گیرد. رندرهایی نیز از گوشی رول شونده LG منتشر شده که تصویر روشن‌تری از طراحی آن ارائه می‌کنند.

گوشی رول شونده ال جی در رندرهای سه‌بعدی به تصویر کشیده شدگوشی رول شونده ال جی در رندرهای سه‌بعدی به تصویر کشیده شد

این حق اختراع، هم در سازمان مالکیت فکری جهانی (WIPO) و هم در اداره ملی مالکیت فکری چین (CNIPA) به ثبت رسیده است. ایده‌ی ال جی، بسیار جالب به نظر می‌رسد و شاید رویکرد صحیح برای محافظت از نمایشگر نیز همین باشد؛ اینکه به دور بدنه جمع شود و از خط و خش مصون بماند.

البته باید توجه داشت که این صرفا یک پتنت است و تضمینی برای تولید تجاری چنین محصولی وجود ندارد. در بهترین حالت، تولید و عرضه‌ی این گجت حداقل یک سال زمان خواهد برد. به هر حال عزم LG برای ورود به عرصه‌ی گوشی های منعطف جدی است و اخیرا یک مرورگر آزمایشی موسوم به وال (Whale) را نیز در همین راستا معرفی کرد.

رندرهای گوشی رول شونده ال جی

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سنتز نانوذرات از یک گیاه آپارتمانی