شوک در مسابقه فرمول 2 بلژیک


شوک در مسابقه فرمول 2 بلژیک

آنتونی هوبرت، راننده جوان فرانسوی و قهرمان GP3 در پی حادثه در مسابقه فرمول 2 بلژیک، درگذشت. تصادف چند خودرو در دور چهارم پیست SPA در روز گذشته منجر به از دست دادن یکی از استعدادهای جوان این مسابقات و مصدومیت خوان مانوئل کوره، راننده دیگر شد. جولیانو آلسی راننده سوم درگیر در این تصادف... The post شوک در مسابقه فرمول 2 بلژیک appeared first on...

آنتونی هوبرت، راننده جوان فرانسوی و قهرمان GP3 در پی حادثه در مسابقه فرمول 2 بلژیک، درگذشت. تصادف چند خودرو در دور چهارم پیست SPA در روز گذشته منجر به از دست دادن یکی از استعدادهای جوان این مسابقات و مصدومیت خوان مانوئل کوره، راننده دیگر شد. جولیانو آلسی راننده سوم درگیر در این تصادف خوشبختانه صدمه‌ای ندید.

شوک در مسابقه فرمول 2 بلژیک

شوک در مسابقه فرمول 2 بلژیک
تیم رنو در بیانیه‌ای اعلام کرد که رنو اسپرت با از دست دادن یکی از درخشان‌ترین استعدادهای جوان خود، ویران شد. آنتونی هوبرت 22 ساله، عضو آکادمی رنو اسپرت بود و نتایج خوبی در مسابقات F2 که نردبانی برای مسابقات فرمول یک نیز محسوب می‌شود کسب نموده بود.


لوئیس همیلتون با ادای احترام به هوبرت در حساب کاربری اینستاگرام خود نوشت که کسانی که این ورزش را تماشا کرده و لذت می‌برند، برای لحظه‌ای فکر کنند که این رانندگان چه کاری انجام می‌دهند و زندگی خود را در خط مسابقه قرار می‌دهند. بسیاری دیگر از قهرمانان و رانندگان فرمول یک نیز حادثه منجر به درگذشت آنتونی هوبرت را در صفحات شخصی خود تسلیت گفته‌اند.

[دانلود ویدئو]


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

300خودرو اتوماتیک پاداش کاهش مصرف