فراری و کوتاه‌تر شدن دوره هر محصول!


فراری و کوتاه‌تر شدن دوره هر محصول!

اگر به نظرتان می‌رسد که محصولات جدید فراری با سرعت بیشتری وارد میدان می‌شوند اشتباه نمی‌کنید! این موضوع حداقل برای اسب‌های رقصان پیشرانه وسطی همچون 488 صدق می‌کند. فراری از حالا تا 20 سال آینده محصولات اصلی خود را در فاصله‌ی حدود 5 ساله عرضه خواهد کرد. بنا به گزارش منتشر شده توسط موتورینگ، این... The post فراری و کوتاه‌تر شدن دوره هر محصول!...

اگر به نظرتان می‌رسد که محصولات جدید فراری با سرعت بیشتری وارد میدان می‌شوند اشتباه نمی‌کنید! این موضوع حداقل برای اسب‌های رقصان پیشرانه وسطی همچون 488 صدق می‌کند. فراری از حالا تا 20 سال آینده محصولات اصلی خود را در فاصله‌ی حدود 5 ساله عرضه خواهد کرد. بنا به گزارش منتشر شده توسط موتورینگ، این رویه نه تنها ادامه خواهد یافت بلکه کوتاه‌تر هم خواهد شد.

فراری و کوتاه‌تر شدن دوره هر محصول!
شاید 5 سال برای یک خودروی خاص زمان طولانی‌ای به نظر برسد و به خصوص در کلاس شاسی بلندها چنین خصیصه‌ای خود را نشان دهد اما محصولات پرفورمنس معمولاً طول عمر بیشتری دارند و کافی است به محصولات اسپورت نیسان و یا حتی داج چلنجر نگاه کنید. یکی از مثال‌های بارز این امر لامبورگینی گالاردو با عمر 10 ساله و همچنین آئودی R8 است. پورشه 911 سری 991 نیز در سال 2012 عرضه شد و تا چند ماه پیش هم در خط تولید بود؛ و به همین خاطر طول عمر 5 ساله‌ی محصولات فراری در این کلاس نرمال نیست.

فراری و کوتاه‌تر شدن دوره هر محصول!
چرا فراری با این سرعت به سمت تغییر محصولات می‌رود؟ گفته می‌شود فراری به دنبال حفظ طراوت سبد محصولات خود است تا خریداران جدید را جذب کرده و درعین‌حال مشتریان ثابت این برند را نیز راضی و خوشحال نگه دارد. این شرکت ایتالیایی با عرضه‌ی زودتر محصولات جدید به دنبال حضور در بازارهای جدید بوده و قطعاً یکی از بازیگران این شرکت در بازارهای جدید شاسی‌بلند پورسانگ خواهد بود.

فراری و کوتاه‌تر شدن دوره هر محصول!
هنوز مشخص نیست که آیا استراتژی عرضه‌ی محصولات جدید در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر شامل حال دیگر محصولات فراری هم خواهد شد یا خیر. خودروهای GT پیشرانه جلو و بزرگ قبلاً طول عمر 5 تا 6 ساله داشته‌اند و هایپرکارهای پرچم‌داری همچون لافراری نیز دنیای خاص خود را دارند. ما می‌دانیم که فراری در حال طی دوران گذار محصولات خود بوده و 5 محصول جدید را در سال جاری معرفی کرده و خواهد کرد. قبلاً سه خودرو را دیده‌ایم و دو نمونه‌ی دیگر نیز به‌زودی معرفی خواهند شد. احتمالاً در سال 2023 نیز تغییر وسیعی برای فراری رخ خواهد داد…

فراری و کوتاه‌تر شدن دوره هر محصول!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست فنی لاماری ایما هیبریدی در پیست اتومبیلرانی آزادی + تصاویر