پویش مشق مهر کودکان نیازمند در چهارمحال وبختیاری آغاز شد


پویش  مشق مهر  کودکان نیازمند در چهارمحال وبختیاری آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- پویش مشق مهر در آستانه سال تحصیلی جدید برای کمک به کودکان نیازمند زیرپوشش بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری از روز شنبه شانزدهم شهریورماه آغاز شد.

سرپرست بهزیستی چهارمحال وبختیاری گفت: این پویش ملی در راستای تامین نوشت افزار، لباس و کیف و کفش برای کودکان نیازمند زیرپوشش بهزیستی با شعار "مهر پایان ندارد"، در حال اجراست.

معصومه محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش برای دومین سال است که به صورت همزمان در سراسر کشور در مراکز و مووسسات زیرپوشش بهزیستی برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز این طرح از نیمه شهریورماه تا ۱۰ مهرماه افزود: کمک های جمع آوری شده در این پویش ملی در قالب بسته های آموزشی از جمله کیف، کفش، نوشت افزار و لباس برای دانش آموزان نیازمند خریداری و توزیع می شود.

محمدی افزود: مردم نوع دوست می توانند کمک های نقدی خود را با استفاده از سامانه مشارکت های مردمی از طریق شماره گیری کد #۳۰۰*۷۳۳* از طریق تلفن همراه و همچنین اپلیکیشن آپ با انتخاب گزینه "مشق مهر" کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

وی از آمادگی ۷۰۰ مرکز و مووسسه زیر پوشش این نهاد برای دریافت کمک های غیرنقدی در استان خبر داد و گفت: سال گذشته ۵۰۰ میلیون ریال در استان برای کمک به کودکان نیازمند از سوی خیران اهدا شد.

محمدی تعداد کودکان زیرپوشش بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری را ۶ هزار و ۲۰۰ کودک عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۳۵ هزار معلول در استان شناسایی شده که از این تعداد ۱۲ هزار نفر مستمری بگیر دائم بهزیستی چهارمحال و بختیاری هستند.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس